Moni ei varmaan ees tienny, että kyseinen mesta on vielä olemas. :D Vitut retroista, jos haluutte oikeesti kunnon habboyhteisöön takas niin nyt on taas korkea aika aloittaa Habbo uusiksi. Habbo tulee jatkuu vielä monta vuotta, ilmeisesti vielä 2020 jälkeenki. Habbossa käy edelleen päivittäin porukkaa (noin 200-300 käyttäjää) ja kävijämäärän nousua ei oo koskaan liian myöhästä alottaa! "Mutta kun vanha habbo oli parempi..." Turpa kiinni nyt jo, edelleen Habbossa on toteutettavissa aivan samoja asioita kuin ennen vanhaan, ja oliskohan aika jo keksiäkin kaikkea uutta?
Habboyhteisö tarvitsee tuekseen lisää pelaajia, jotta saataisiin Habbolle uusi mahtava sukupolvi, mitä se ennen oli. Liity, tai palaa takaisin jo tänään. :D
Habbo hotelli
Habbonousuun
2
225
Vastaukset
- Happohotelli
Happo saattaa olla myös LSD-huumeen kutsumanimi.
- fffff
olen samaamieltä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379