Proteslilistan kunkku aleella. Maarakennus ala näyttää päättyvän velkasaneeraukseen tai konkurssiin hyvin usein.
Vastaukset 9
- Juuselas
Ei kai. Onhan Laivolalla useita Porschejakin. Ei se konkaan mee.
- Anonyymi
aen n kilometri vasemmall
- Anonyymi
Mp protestikunkun protestiero?
- Anonyymi
Mikä muuten oli lopullinen tuomio siitä vanhasta ympäristörikos syytöksestä?
Entäpä duunareitten prosenttitunneista, maksaako maanrakennusfirma niitä nykyään?- Anonyymi
Niistä kahdesta ympäristörikoksesta tuli tuomio korkeimmasta oikeudesta, ehdollista vankeutta ja firmalle muutaman sadantuhannen mätkyt. Vahinkoon nähden ois voinu antaa rankemman tuomion. Varsinkin kun pojat on vissiin laittanu vahingon kiertämään, ne samat jätteet on siirretty uudelle hämärälle alueelle.
- Anonyymi
Firmat voi kaatua mutta kyl näistä aina jää eläkepäiville rahaa.
2-3 miljoonaa pyöräyttää liikevaihtoa vuodessa ja ottaa palkat kotia.
Sitten 3-4v päästä tekee konkurssin.
Oho velat meni sinne ja omaisuus jäi itselle.- Anonyymi
Oi jumala säästä maailma tältä sotekulta. Hirveää vaivan näköä vaikkakin kriittistä infrasktruktuuria. Ranta kuvat olivat hinoja. Eikä ole tuollaisia myyty
- Anonyymi
Siis mihin tuo Laivola on muuttanu, kun sillä perusteella on saamassa eron valtuustosta? Yrityksen osoite jopa Laivolan omien sivujen mukaan edelleen Turengissa. Vai onko tää sellanen järjestely, että tyyppi on kirjoilla kaks viikkoa muualla ja sitten jatkuu taas entiseen malliin?
- Anonyymi
Ei kaady
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1051294Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91797Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691- 47667
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja123573Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30541Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32516Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö183500Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23497Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔31487