Antakaapa vinkkejä

Neuvostakiitollinen

Olen aloitteleva tyttöilijä ja harrastanut meikkausta omaksi ilokseni jo vuoden verran. Pikkuhiljaa olen ostellut leninkejä ym. muka "vaimolleni" mut nyt on ongelma kun haluaisin ostaa rintsikat ja muotoilevat alushousut itselleni. Rinnanympärys on 107 cm ja lantio sekä vyötärö 110 cm. Rintsikoita en ole nähnyt ainakaan prismoissa enkä muissakaan liikkeissä minun kokoiselleni ja kuppikoko... sekin on vielä arvoitus kun ei ole rintoja niin mitä täytteeksi ja löytyykö mistään tekorintoja tms... tää taitaa olla sellainen hankinta ettei enää voikkaan kävellä liikkeeseen ja esittää myyjälle että ostaisin vaimolleni... mikähän koko ja kuppikoko olisi alkajaisiksi järkevää hankkia...

8

586

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neuvoja_asiaan

      Rintaliivien kuppikoko lasketaan mittaamalla rinnan ympärys rinnan korkeimmasta kohdasta ja rinnan alta. Näiden mittojen ero määrittää kuppikoon, jonka voit tarkistaa vaikka wikipedian taulukosta: https://fi.wikipedia.org/wiki/Rintaliivit
      Alempi mittaus myös määrittää liivien ympärysmitan joka sinulle olisi siis 105. Kuppikooksi epäilisin AA omien sanojesi mukaan eli kokosi olisi 105AA. Koon löytäminen voi olla vaikeaa mutta A koossa hyvin topatut A-kupin liivit voivat myös sopia jotenkuten. Toki voit myös ostaa ympärysmitaltaan pienempiäkin liivejä ja pidentää ne sopivammiksi tällaisilla jatkopaloilla:
      https://www.ebay.com/itm/4PCS-Stunning-Bra-Extender-Strap-Extension-2-Hooks-Bra-Sets-Accessories-Ladies/201644355421?ssPageName=STRK:MEBIDX:IT&var=500904596702&_trksid=p2057872.m2749.l2649

      Tekorinnat helpottavat varmasti oikealla ympärysmitalla olevien liivien löytämistä. Niiden ostopaikkoja en osaa neuvoa, hormonien ansiosta kun en itse ole tarvinnut. Ebaysta varmaan niitäkin löytyisi mutta ehkä joku muu osaa neuvoa parempia paikkoja.

    • gfgsedghdf

      Tyttöilijähän voi ostaa aivan sellaiset rintaliivit kuin haluaa. Koosta riittää tiedoksi "rinnanalusmitta", eli aloittajan tapauksessa 107 cm. Liivien numerokoko valitaan alaspäin pyöristäen seuraavaan viiteen senttiin, eli tässä tapauksessa 105. Mallista ja valmistajasta riippuen myös koko 100 voi olla sopiva. Sitten valitaan kuppikoko (kirjainosuus) sen mukaan kuinka isot rinnat haluaa. Tuossa kropan koossa kohtuullinen koko voisi olla C tai D. Sitten vaan täytetään kuppeja sopivalla täytteellä, vaikkapa nilkkasukkia myttyyn, tai riisiä kangaspussiin.

    • Neuvostakiitollinen

      Kiitoksia kommenteista. Ajattelin nyt ensin kokeilla kokoa 105 b ja siitä on hyvä hakee sit isompaa mallia jos koko muuten sopii hyvin...

      • sukkapirkko

        Riisipussi on todella hyvä jopa antaa oikein pakattuna jonkin verran joustoa.


      • jooooooooooooooooo

        Pakastepussiin kun laittaa vettä sopivasti ja tietenkin sitoo solmulla kiinni niin on myös hyvät ja tuntuu aidolta jja pomppii kuin aidot :D


      • Ckuppinen
        jooooooooooooooooo kirjoitti:

        Pakastepussiin kun laittaa vettä sopivasti ja tietenkin sitoo solmulla kiinni niin on myös hyvät ja tuntuu aidolta jja pomppii kuin aidot :D

        Tuota, minä en luottaisi pakastepusseihin. Minulta on kerran mennyt rikki. Kaksinkertainen kondomi on parempi ja antaa kivasti periksi. Kokeilemalla ensin, kuinka paljon vetta tarvitaan. Myös nämä geelit, mitä esim. kukkakaupoista saa, ovat upeita pohjia ihan omille tekorinnoille.


      • Usein_käyttänyt
        Ckuppinen kirjoitti:

        Tuota, minä en luottaisi pakastepusseihin. Minulta on kerran mennyt rikki. Kaksinkertainen kondomi on parempi ja antaa kivasti periksi. Kokeilemalla ensin, kuinka paljon vetta tarvitaan. Myös nämä geelit, mitä esim. kukkakaupoista saa, ovat upeita pohjia ihan omille tekorinnoille.

        Vappu on juuri tulossa ja joka kaupasta löytyy puhallettavia ilmapalloja. Ilmapallo on paljon vahvempaa kumia kuin kondomit ja kun valitsee sopivan koon, palloa ei tarvitse täyttää äärimmilleen vedellä, joten rikkoutuminen on lähes mahdotonta.


    • Etsi ja osta verkkokaupoista. Smartpostiin paketit ja kukaan ei katsele kuin halpaamakkaraa :)

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1955
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1650
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe