Jokos on kevät aurinko alkanut virkistämään? Vaikka pakkasta vielä piisaa, niin kyllä lisääntyvä päivänvalo tekee hyvää..😊
Kevättä kohti Kla! (rek)
46
839
Vastaukset
- TosirealistiKokkolan
Kevätaurinko alkaa virkistää, tai kevätaurinko rupeaa virkistämään...
- Ressunihailijatar
Ressu on nero. Hän opettaa fiksulla tavalla kakaroita kirjoittamaan oikeaoppista suomenkieltä, mutta eiväthän nuo juntit sitä tajua. Kevätaurinko alkaa virkistää, tai rupeaa virkistämään. Eikä se ole kevät aurinko, vaan KEVÄTAURINKO - yhteen kirjoitettuna...
Ressunihailijatar kirjoitti:
Ressu on nero. Hän opettaa fiksulla tavalla kakaroita kirjoittamaan oikeaoppista suomenkieltä, mutta eiväthän nuo juntit sitä tajua. Kevätaurinko alkaa virkistää, tai rupeaa virkistämään. Eikä se ole kevät aurinko, vaan KEVÄTAURINKO - yhteen kirjoitettuna...
En ole väittänyt olevani hyvä kirjoittamaan, mutta neuvoja en ota ilkeältä narsisti ukolta, joka on kuin pikku kakara.. Ja samaa voi sanoa hänen mielikuvitus kavereista.
Kyl kai se virkistääki mut toi pakkanen sit vastaavasti kangistaa et vaikutus on plus miinus 0... :)
artagnan kirjoitti:
Ai et mä sain mageet naurut :D Kauanko mä sit pitäisin tota kupolii siel hanges? ;)
Heh! Et sinä, vaan tuo ressukka!😄 Voisin tunkea sen pään hankeen ja sitten porukalla istuttaisiin sen päälle.😉
Kittie-chihu-81 kirjoitti:
Heh! Et sinä, vaan tuo ressukka!😄 Voisin tunkea sen pään hankeen ja sitten porukalla istuttaisiin sen päälle.😉
Mä kerkesin täs jo funtsii et sä tinttaat mut hankeen 'et se on kevät ny Artsi ku mä sanon nii'. Hitto ku on naurattaa... :D
artagnan kirjoitti:
Mä kerkesin täs jo funtsii et sä tinttaat mut hankeen 'et se on kevät ny Artsi ku mä sanon nii'. Hitto ku on naurattaa... :D
No en tinttaa, mutta hyvä että sait hyvät naurut.😃
- masennusss
Paistaako osaston ikkunasta Aurinko ?
masennusss kirjoitti:
Paistaako osaston ikkunasta Aurinko ?
Katoppa sieltä ikkunasta, niin se selviää sulle.
tinttu-liina kirjoitti:
Katoppa sieltä ikkunasta, niin se selviää sulle.
Ihan samaa mieltä!😅
Koetetaan kestää nämä pakkaskelit, kohta ne lumet sulaa, tulee lämmintä ja kevät..🌼
Halit lähetän sinulle.
- KokkolanYksinäinen
Tänään meinas lämpöhalvaus yllättää, kun aurinko porotti siihen malliin, että tuntu, että vaatteita on aivan liikaa päällä.
Sitten kun pääsi varjoisaan paikkaan, jossa oli tuulisempaa, niin eipäs ollutkaan enää niin lämmin.
Kevättä kohti mennään ja feromoneja alkaa leijumaan ilmassa, vaikkei niitä kyllä haista.
Miehet alkaa katteleen naisia ja naiset taas miehiä, mikä on osin huolestuttavaa. - talvisia_mietteitä
Auringonpaiste toki virkistää mutta eipä siitä lämmönlähteeksi vielä ole, sitä odotellessa:)
- KokkolanYksinäinen
Kyllä auringonpaisteella saa jo sähköä, jos on vaan aurinkopaneelit.
Cittarin katollahan on paneelit ja aulassa näyttötaulu, jossa lukee paljonko sähköä paneelit tuottaa.
Tänään kävin cittarissa, kun aurinko paistoi, mutta en näyttötaulua aulassa muistanut katsoa.
Varmasti on sähköä tullut.
Muistakaa käyttää aurinkolaseja ulkona.😎
- Hyvätnäkymät
On mukavaa, kun kevät kaikkineen on vielä edessäpäin, Kokkolan katuja rakastaa.
Jepulista vaan :-) Meitsikin on varsin hyvin päivettynyt vaikka tuo hipiä on jo valmiiksikin melko tummanpuhuva.. ;-) 💞 👨🏽 💓 👩🏼
Minä olen niin toppatakki in kääritynyt, etten vielä ole ruskettunut.. Mutta kyllä tässä ehtii.😎
Minä olen niin toppatakki in kääritynyt, etten vielä ole ruskettunut.. Mutta kyllä tässä ehtii.😎
No ensi syksyyn mennessä viimeistään ollaan.. ;-)
Halit
Haleja takaisin!
Unohdin entisen nimimerkin salasanan ja en saanu pelastettua.
ilmannimiiä kirjoitti:
Unohdin entisen nimimerkin salasanan ja en saanu pelastettua.
No hyvä että uusit nimimerkkisi.
- KokkolanYksinäinen
Tänään oli niin aurinkoista, että meinasi tulla hiki. Tuli pyöräiltyä tänään 50km pitkin kaupunkia.
Jännäää nähdä mikä on helmikuun saldo pyöräilyn osalta.
En minä muuten näin pyöräilisi, mutta kun se yksi nainen....- KokkolanYksinäinen
No joo, eihän tuo 50km ole oikein paljonkaan, kun ei ole yhteen soittoon pyöräilty, vaan taukoja välissä.
Niin ja kun naisen takia pyöräilee, niin ei se matka tunnu oikeen missään.
Syksyllä pyöräilin tuttavan mökille ja edes takaisin tuli 55 km. 20 km oli vielä sellaista kuoppaista kylätietä, että täristi ankarasti.
Joskus 15 vuotta sitten pyöräilin paljon raskaammalla 5 vaihteisella pyörällä, taisi olla yli 15kg painoa, niin yhtenä päivänä 120km. KokkolanYksinäinen kirjoitti:
No joo, eihän tuo 50km ole oikein paljonkaan, kun ei ole yhteen soittoon pyöräilty, vaan taukoja välissä.
Niin ja kun naisen takia pyöräilee, niin ei se matka tunnu oikeen missään.
Syksyllä pyöräilin tuttavan mökille ja edes takaisin tuli 55 km. 20 km oli vielä sellaista kuoppaista kylätietä, että täristi ankarasti.
Joskus 15 vuotta sitten pyöräilin paljon raskaammalla 5 vaihteisella pyörällä, taisi olla yli 15kg painoa, niin yhtenä päivänä 120km.Kyllä tuo 50-120 kilsaa on paljon. Hienoa että huolehdit kunnostasi ja että on tekemistä.
- KokkolanYksinäinen
Helmikuussa tuli pyöräiltyä yhteensä 620 km.
Ensi kuussa pitäsi panna paremmaksi ja rikkoa 1000km.
Huhti-Toukokuussa alkaa olemaan hyvät ilmat pyöräilyyn, että 1500km/kk pitäisi saada rikki, eihän se ole kuin vaivaiset 50km/päivä.
Jos haluatte laihduttaa, niin tässä kyllä laihtuu.
Painoin kuun alussa 65kg ja nyt enää 62kg, että tehokkaasti se kuluttaa kaloreita.
Kulutus on suurempaa, kuin mitä saa syötyä, kun paino laskee, muutenhan paino nousisi. Itse yritän jälleen aloittaa kuntopyöräilyn, olen nyt alkuun polkenut 3-5 kilsaa. Lisään kilometrejä, kunhan kunto nousee..
Kyllä tuo 50-120 kilsaa on paljon. Hienoa että huolehdit kunnostasi ja että on tekemistä.
Eipä ei edes kiinnosta. Nukun mieluummin
Voi.voi. jouduin uuden nimimerkin laittaa kun entinen ei enää toiminut.Ottaa ni päähän.En saanut palautettu sitä.Tekee mieli kiroilla.
- KokkolanYksinäinen
No mikä oli sun vanha nimimerkki, että tiedämme kuka olit aikaisemmin???
- KokkolanYksinäinen
Meri on ilmeisesti jäässä. Taidanpa lähteä joku päivä, kun ei tuule pyöräilemään meren jäälle kohti Ruotsia niin pitkälle kun jäätä riittää...
Jos jää loppuu, niin sitten se jää loppuu ja loppuun asti mennään. Maaliskuu jo, kevättä kohti mennään!😎
Olipas sit hiton magee keli olla luistelemas Arielin kaa. Joutui hankkii hokkaritki et pääs sutiin eteenpäin. En mä viel piruettei osaa mut pystys kuiteski pysyin... :)
artagnan kirjoitti:
Olipas sit hiton magee keli olla luistelemas Arielin kaa. Joutui hankkii hokkaritki et pääs sutiin eteenpäin. En mä viel piruettei osaa mut pystys kuiteski pysyin... :)
Ettehän palelleet?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453046- 502482
- 1072461
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382141Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2421731- 1001688
Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4491644Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91594Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141532R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi201349