Nii eli siis aattelin vihdoin selittää tän jollekki. Toivon nyt ettei kukaan ketä tunnen nii lue tätä kun mut tunnistettaisiin ;).
Jostain kumman syystä voin niinku valita kenestä pidän sillei. Eli siis voin valita ketä rakastaa tai ketä ei.
En nyt osaa tai jaksa selittää paremmin... Osaisko joku kertoo mistä johtuu?
Oon outo...
8
319
Vastaukset
- Kdkdjdjdjd
Mitä vittua nyt ihan oikeasti?
- Rakkaus.kantaa
Aloittaja, älä pahoita mieltäsi kiroilijasta. Rohkeasti vaan tuo lisää ajatuksiasi palstalla esiin. Tietenkin valinta rakastaa on sinun. Toivon paljon hetero rakkautta elämääsi:)
- Ccczc
Aikamoinen Sherlock Holmes saa olla, jos tuosta päättelee aloittajan henkilöllisyyden.
- Realisti_1
Ootko nyt ilonen kun oot jotenkin uniikki lumihiutale
Voisitko painua kenties... pois... jos nyt sen hienosti sanoo ?
No siis mielestäni sä oot aika outo, koska en tajua sun pointtia siis millään.- Mitenniinouto
Saahan sitä ihminen valita mistä tykkää, mitä vittua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604776Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362179Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti541823- 1901792
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1681560Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2831431Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2061260- 881179
- 2071162
- 651124