Sellanen ois kysymys...
Mitä teette näin yöllä?
18
481
Vastaukset
- Adfgdgkc
Kirjottelen tänne tietenkin. Katselen päivän jääkiekkovuodatuksia uusintana.
- kohtanukkumaan
Istun koneella ja samalla kuuntelen musiikkia.
- Sellastavaan
Kuuntelen musiikkia ja selaan palstaa🙄
- Eeve84
Itken ja itken.. ja roikun netissä etsien kohtalotovereita. Mies kertoi siis eilen rakastuneensa työkaveriinsa ja tämän tuntevan samoin. 8 vuoden suhde on sitten paketissa ja nyt pitäisi löytää energiaa uuden kämpän etsintään ym..
- nightcrawler
Juon lonkeroa ja koetan keksiä syitä elää. Ja kuuntelen Judas Priestiä.
- Koffkoffkoff
Juon kaljaa!
- nightcrawler
Itsekin joisin mielelläni kaljaa, mutta kun se maistuu pahalta. Lonkero on parempaa. Mutta nyt sekin on loppu. Harmi, kun ei tulllut ostettua vodkapulloa.
- Juokaakaljaarahatsäästyy
Kalja ei ole pahaa. Mee kadulle kyllä joko myy siellä sulle jonku pullon.
- WW1FPSshooter
Pelataan Verdunia ja Tannerbergiä!
- yläkertaanterkkuja
valvon kaikki yöt ja seuraan naapurin tekemisiä ja myös internettiä meillähän on oma pikku kommuuni täällä omenahotellissa jossa tarkkailemme yhtä asukasta ettei vain mitään ikävää satu ja koska kyllä joka kylä tarvitsee pari korttelipoliisia
- jasenjuttuja
Kaipaan K-naista.
- metsänjätkä
Ajan motoa metsässä.
- Etvarmaanhän
Onko K syntynyt samana vuonna kuin sinä?
- JaaNytVai
Tiskaan.
- Vatsakovana
Syön luumuja
Töiden jälkeen sitä ei kovin myöhään jaksa valvoa. Huomenna on tietysti tilanne toinen kun on viikonloppu edessä.
- Kaljaaostaan
Lasken tuntea koska kello on 9!!!
- Yksinäistä.on.nukkua
Mitä varten kysyjä valvoo yöllä?
Itse nukun, kun ei ole tarvetta valvoa minkään erikoisen asian takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836269
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524443- 764197
- 1314081
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?513127Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263058Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72717- 322358
- 2042171
- 451945