Sellanen ois kysymys...
Mitä teette näin yöllä?
18
518
Vastaukset
- Adfgdgkc
Kirjottelen tänne tietenkin. Katselen päivän jääkiekkovuodatuksia uusintana.
- kohtanukkumaan
Istun koneella ja samalla kuuntelen musiikkia.
- Sellastavaan
Kuuntelen musiikkia ja selaan palstaa🙄
- Eeve84
Itken ja itken.. ja roikun netissä etsien kohtalotovereita. Mies kertoi siis eilen rakastuneensa työkaveriinsa ja tämän tuntevan samoin. 8 vuoden suhde on sitten paketissa ja nyt pitäisi löytää energiaa uuden kämpän etsintään ym..
- nightcrawler
Juon lonkeroa ja koetan keksiä syitä elää. Ja kuuntelen Judas Priestiä.
- Koffkoffkoff
Juon kaljaa!
- nightcrawler
Itsekin joisin mielelläni kaljaa, mutta kun se maistuu pahalta. Lonkero on parempaa. Mutta nyt sekin on loppu. Harmi, kun ei tulllut ostettua vodkapulloa.
- Juokaakaljaarahatsäästyy
Kalja ei ole pahaa. Mee kadulle kyllä joko myy siellä sulle jonku pullon.
- WW1FPSshooter
Pelataan Verdunia ja Tannerbergiä!
- yläkertaanterkkuja
valvon kaikki yöt ja seuraan naapurin tekemisiä ja myös internettiä meillähän on oma pikku kommuuni täällä omenahotellissa jossa tarkkailemme yhtä asukasta ettei vain mitään ikävää satu ja koska kyllä joka kylä tarvitsee pari korttelipoliisia
- jasenjuttuja
Kaipaan K-naista.
- metsänjätkä
Ajan motoa metsässä.
- Etvarmaanhän
Onko K syntynyt samana vuonna kuin sinä?
- JaaNytVai
Tiskaan.
- Vatsakovana
Syön luumuja
Töiden jälkeen sitä ei kovin myöhään jaksa valvoa. Huomenna on tietysti tilanne toinen kun on viikonloppu edessä.
- Kaljaaostaan
Lasken tuntea koska kello on 9!!!
- Yksinäistä.on.nukkua
Mitä varten kysyjä valvoo yöllä?
Itse nukun, kun ei ole tarvetta valvoa minkään erikoisen asian takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701499
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361126- 47961
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html180837- 39759
- 49720
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530605- 116588
- 52571
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44541