Mitä teette näin yöllä?

yössä1

Sellanen ois kysymys...

18

518

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Adfgdgkc

      Kirjottelen tänne tietenkin. Katselen päivän jääkiekkovuodatuksia uusintana.

    • kohtanukkumaan

      Istun koneella ja samalla kuuntelen musiikkia.

    • Sellastavaan

      Kuuntelen musiikkia ja selaan palstaa🙄

    • Eeve84

      Itken ja itken.. ja roikun netissä etsien kohtalotovereita. Mies kertoi siis eilen rakastuneensa työkaveriinsa ja tämän tuntevan samoin. 8 vuoden suhde on sitten paketissa ja nyt pitäisi löytää energiaa uuden kämpän etsintään ym..

    • nightcrawler

      Juon lonkeroa ja koetan keksiä syitä elää. Ja kuuntelen Judas Priestiä.

    • Koffkoffkoff

      Juon kaljaa!

      • nightcrawler

        Itsekin joisin mielelläni kaljaa, mutta kun se maistuu pahalta. Lonkero on parempaa. Mutta nyt sekin on loppu. Harmi, kun ei tulllut ostettua vodkapulloa.


      • Juokaakaljaarahatsäästyy

        Kalja ei ole pahaa. Mee kadulle kyllä joko myy siellä sulle jonku pullon.


    • WW1FPSshooter

      Pelataan Verdunia ja Tannerbergiä!

    • yläkertaanterkkuja

      valvon kaikki yöt ja seuraan naapurin tekemisiä ja myös internettiä meillähän on oma pikku kommuuni täällä omenahotellissa jossa tarkkailemme yhtä asukasta ettei vain mitään ikävää satu ja koska kyllä joka kylä tarvitsee pari korttelipoliisia

    • jasenjuttuja

      Kaipaan K-naista.

      • metsänjätkä

        Ajan motoa metsässä.


      • Etvarmaanhän

        Onko K syntynyt samana vuonna kuin sinä?


    • JaaNytVai

      Tiskaan.

    • Vatsakovana

      Syön luumuja

    • Töiden jälkeen sitä ei kovin myöhään jaksa valvoa. Huomenna on tietysti tilanne toinen kun on viikonloppu edessä.

    • Kaljaaostaan

      Lasken tuntea koska kello on 9!!!

    • Yksinäistä.on.nukkua

      Mitä varten kysyjä valvoo yöllä?
      Itse nukun, kun ei ole tarvetta valvoa minkään erikoisen asian takia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1499
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1126
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      47
      961
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      180
      837
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      759
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      720
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      605
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      588
    9. 52
      571
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      541
    Aihe