Väittää että tunnus on vaihdettu vaikka en ole vaihtanut,en pääse sähköpostiin
ox app suite
11
625
Vastaukset
- espoo57
sama vika rahikaisella..
- Elsamainio
Sähköposti ongelma
- Pööpöö45
Mikä tää on ku käskee uudelleen kirjautuu.
- tulibi
Täällä sama tilanne. Puolison sähköposti avautuu kyllä, mutta minun ei.
Joo,täällä tekee ihan samaa ja mitään en ole vaihtanut.
- ninni8
samat täällä.
- oxettaa
Sähköposti ei toimi - tulee tämä OX App Suite -sivu. Selaimen vaihto ei auta: testattu Explorer, Mozilla ja Chrome. Nuoli taaksepäin selaimessa ei auta. Viesti laitettu palautelomakkeen kautta - tuskinpa sekään ihan heti auttaa. Tulisikohan apu nopeammin, jos laittaisi viestin tuotepäällikölle: [email protected]?
- vituttaa
ei pääse s-postiin tänään 31.5. prkl tuo OX app suite sivu aukeaa ja siittä ei pääse eteenpäin
- oxappsuite
Ei pääse sähköpostiin. Korjatkaa nyt asap!
- appsit_pois
Ei ole tuollaista ongelmaa ilmeisestikään kun jättää mokomat appsit rauhaan ja lukee s-postin selainta käyttäen.
- kuntsu
Sama juttu täällä,tekisi mieli vaihtaa sähköposti.mutta kova homma ilmoittaa uusi osoite
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051044
- 102918
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85703
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25495
- 43482
- 45472