Mulla on huulipunaa niin haluan kokeilla sitä kun opettelen niin mulla ei ole meikinpoistoainetta niin saako kotikonstein jollain huulupunan kokonaan pois? 'vai pitääkö tietää tarkemmin minkälaista huulipunaa? Pelkkä vesi ei taida kokonaan poistaa ainakaan.
Saako ruokakaupasta jollain vanulapuilla ja jotain ainetta millä saa pois?
aloitteleva
10
247
Vastaukset
- Tyttöilijä85
Silmämeikinpoistoaineella lähtee huulipunakin.
- iouhlkugyuig
Tavallinen huulipuna lähtee normaalilla pyyhepaperilla pyykien. Eli ihan keittiörullan pala riittää ja hätätilassa vaikka vessapaperi. Ei tarvitse edes kostuttaa, ihan vaan kuiviltaan.
- keijo-irmeli_
voi herranjestas tätä uusavuttomuutta, kyllä mulla ainakin kaikki huulipunat on lähtenyt ihan lämpimällä vedellä ja saippualla, lisäksi voi pyyhkiä vielä silmämeikinpoistoaineella jos jää jäämiä huuliin!
- Kestopuna
Minulla on vain yksi huulipuna joka lähinnä muistutta maalia ja levitetään korkkiin liitetyllä pienellä pensselillä. Vain sen joutuu poistamaan silmämeikin poistoaineella, mutta eipä sitten lähde vaikka söisi jotain.
- Fndkeioe
Mitä UUSavuttomuutta - milloin transvestiitit tiesivät kokeilematta miten huulipunan saa täydellisesti pois? Kaikilla kun ei ole sitä yksityisyyttä ja vaihtoehdot on joko yläkoulun vessa ja koti, jossa faija kyttää.
- Älä_välitä
Fndkeioe kirjoitti:
Mitä UUSavuttomuutta - milloin transvestiitit tiesivät kokeilematta miten huulipunan saa täydellisesti pois? Kaikilla kun ei ole sitä yksityisyyttä ja vaihtoehdot on joko yläkoulun vessa ja koti, jossa faija kyttää.
Tämä palsta on valitettavasti täynnä elämäänsä pettyneitä tyyppejä, jotka saavat kiksejä siitä, kun saavat toiset voimaan vielä huonommin. Parempaa vertaistukea saat esimerkiksi Puuterista, puuteri.org
- aloitteleva
Moi, lähteekö puuteri täysin pelkällä vedellä vai kannattaako käyttää jotain ainetta että saa täysin varmasti kaikki pois? Ettei käy niin et luulen että kaikki on lähteny pois ja ihmiset kattoo ihmeissään kaupassa mun naamaa :D
- MiksiEtOsta
meikinpoistoainetta?
- ytuyrtyuyfg
Ihan tavallinen vesipesu saippualla poistaa puuterin ja yleensä värivoiteetkin. Iho kylläkin kuivuu, joten kannattaa levittää pesun jälkeen kosteusvoidetta. Jos pelkää tuoksua niin voi käyttää hajusteetonta (löytyy myös miehille tarkoitettua kosteusvoidetta).
On myös meikinpoistovaahtoja ja voidemaisia maitoja, joilla saa meikin poistettua suurimmaksi osaksi. Mutta senkin jälkeen tarvitaan vielä kunnon pesu jotta poistoaineen jäämät saadaan pois.
Ellei ole mahdollisuutta pestä kunnolla, voi käyttää kertakäyttöisiä meikinpoistopyyhkeitä.
- Tyttöilijä85
Minä olen käyttänyt lisäksi huulirasvaa huulipunan alla niin huulipunan poisto on helpompaa...
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391