Eli oo varmaan huomenna menossa kauppaan ostamaan jotain siteitä siis ihan vain kaiken varalta. Ei ole vielä menkat alkanu mut varmaan ihan pian alkaa. Ja siis mikä on hyvä side merkki? Tarviiko mun ostaa kahta erilaista sidettä et esim yö side ja sit se iha normaali? Vai pärjäänkö ny ensin vaa yhdellä side paketilla? Paljonko siteet maksaa suunnilleen? Vai kannaattaako mun ollenkaan mennä ostaa sitei iha kaiken varalta esim mun koululaukkuun? Äitilleni en aio menkoista puhua enkä ainakaan siitä että meen? ostaa siteitä. Oon ihan ulkona nyt näist side jutuist. (Oon 14 pian 15)😂 kiitti niille jotka vaivautuu vastaamaan
Mikä side on hyvä
8
1985
Vastaukset
- kokijat
Moikka, always ultra jossa siivekkeet on perus hyvä side,osta sellainen jossa tosiaa n on siivekkeet,pitää siteen hyvin aloillaan ja on 8tunnin siteitä merkissä myös,että runsaat vuodot kestää kunhan vaihdat aina kun tuntuu jo siltä.eli side veressä..ja suihkuta paikat välissä normaalilla lämpötilan vedellä kevyesti. Alle 4 euroa maksaa, yösiteenäki käy mutta jos kovasti vuotaa niin yöside varapakkusena .kyllä se siitä.
- faesgrh
Itse pidän enemmän Libressen siteistä, mutta nämä ovatkin ihan mielipidekysymyksiä. Varmaan aloittajallekin se oma suosikki löytyy aikanaan.
Ostaisin kyllä kahta mallia, pidempiä (yöside tai muuten pidempi) ja normaalikokoisia. Sitähän ei voi etukäteen tietää minkälaiset menkat sitten tulevat itsellä olemaan. Ei tartte ainakaan heti kauppaan sännätä, jos kotoa löytyy jo paria vaihtoehtoa erilaiselle vuodolle.
Koululaukkuun kannattaa ehdottomasti pakata muutama side valmiiksi. - ekotekoja
Sideharsoa ja puuvillavanua. Vältä muovia tässäkin.
- keski_ikäinen_nainen
Voisit kyllä äidille tai edes jollekin muulle läheiselle ihmiselle puhua asiasta (vaikka mummille tai kummille). Helpointa olisi, kun saisit siteitä äidiltäsi.
Yksilöllinen anatomia ja liikkumistapa vaikuttavat siihen, mitkä siteet sopivat. Itselläni siteet harvoin pysyvät kunnolla paikallaan. Olen jo vanhempaa ikäluokkaa, ja tykkään kuukupista. Nuorelle ja kokemattomalle tytölle se ei sovellu.
Olen myös saita ja ostanut halppissiteitä (kotiin ja silloin, kun olen liian laiska käyttääkseni kuukuppia). Joskus halvat siteetkin toimivat ihan hyvin, joskus saattavat olla niin heikkoja, että hajoilevat saumoista.
Sitten kun kuukautisia on pidellyt sen aikaa, että homma tulee tutuksi (voi ennakoida vuotojen määrät ja osaa hoitaa kuukautishygienian ym), niin voi harkita vaikka kestositeitäkin. Niitä voi ommella itse, ja ohjeita löytyy netistäkin. Ensimmäisenä tuskin niitä kannattaa tehdä, voi olla, etteivät ne ole oma juttu. Ja niissä on tietysti se, että käytettyä sidettä ei heitetä roskiin, vaan se on kuljetettava kotiin pestäväksi.
Nykyään on myös kuukautisalushousuja, jotka sitovat pienehkön vuodon itseensä. Ne ovat kyllä varsin kalliita.
Yöllä olisi helpompaa, jos side olisi riittävän pitkä. Myös sänkyä voi suojata, ettei patja ole veressä, jos tulee ohivuoto. Itselläni on samanlaisia muovitettuja poikkilakanoita käytössä, mitä sairaalassakin käytetään. Niitä on silloin tällöin esim. Lidlissä tosi edullisesti. Olen nipo, enkä halua veritahroja patjaan.- Anonyymi
Libresse yöside ainakin mulle hyvä
- Anonyymi
Always siivelliset.Pysyy paremmin paikoillaan kuin siivettömät.
- Anonyymi
Mulla ei kyllä ainakaan pysy siivellisissä ne siivet.
- Anonyymi
Riippuu minkä malliset alushousut on.Mä ite oon käyttänyt koko ikäni sloggeja ja niissä on kyllä pysynyt kun kunnolla taittaa sen teippipuolen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337365Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654450Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen553493Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5073207Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972144Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361793Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201751- 911583
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151446