Suomalainen unelma täyttyy

RepikääSiitä

Kun omistaa Busterin, Dusterin ja ruma akka apparin penkillä, niin suomalainen unelma on täyttynyt suurimmalla osalla.
Ja halavalla tietenkin saatu kaikki.

18

624

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei unelma vaan ahkeruuden ja kykyjen huipputaso debiilis-regeneratiivisella kansanosalla.

    • Tavisveneilijä

      Ei unelma vaan minimitaso jolla pääsee kulkemaan maalla ja merellä. Mielelläänhän sitä purjehtia tyylilläänkin mutta eipä tuo työnantaja jakele avokätisesti muuta kuin yt-yt-neuvotteluja.

      En nyt itse omista historia enkä dusteria ja vaimo on ainakin omaan silmään kaunis katsella. Mutta niin varakas en ole että viittaisin rahvaan valinnoille naureskella.

      • SuomiOnnela

        Kauneus on katsojan silmässä, näinhän se on. Oli se nainen, dusteri tai busteri. Elämä on valintoja lukematon määrä.


    • hauki.on

      mulla on aina kahisevat tuulipuvun housut ja hihaton paita kun juon kaljaa ja ongin pusterissani

    • Tyrnäväntörpedo

      Tämän päivän Dusteri on parempi kuin pari kymmentä vuotta vanha mersu.

      • Mutta vain tämän päivän, huomenna jo huonompi.


      • KuvaOnNäköinen
        Jurpå kirjoitti:

        Mutta vain tämän päivän, huomenna jo huonompi.

        Mitä sinäkin persereikä mistään mitään tiedät...


      • Töttörööööö

        Millä mittarilla mitattuna?


      • mehupilli
        KuvaOnNäköinen kirjoitti:

        Mitä sinäkin persereikä mistään mitään tiedät...

        Snorkkeli jättänyt jälkensä kuvan perusteella.


      • Tyrnäväntörpedo
        Töttörööööö kirjoitti:

        Millä mittarilla mitattuna?

        Polttoaineen kulutuksella, kolariturvallisuudella, ajettavuudelta, hinnalta ja tulevilta ajokilometreiltä näin aluksi. saa olla eri mieltä ;)


      • pullukkaa

        mulla on kaksoisleuka!


      • Jotteitotuusunohdu
        Tyrnäväntörpedo kirjoitti:

        Polttoaineen kulutuksella, kolariturvallisuudella, ajettavuudelta, hinnalta ja tulevilta ajokilometreiltä näin aluksi. saa olla eri mieltä ;)

        Joo, sinun kaltaisia hyväuskoisia hyödyllisiä idiootteja uusien rihkama-autojen kaupustelijat tarvitsevat. Hyvä juttu niin niidenkin kauppa pyörii.

        Minä en usko, että uusi romanialainen paska on hyvä missään.

        Saa olla eri mieltä :)))


      • Töttörööööö
        Tyrnäväntörpedo kirjoitti:

        Polttoaineen kulutuksella, kolariturvallisuudella, ajettavuudelta, hinnalta ja tulevilta ajokilometreiltä näin aluksi. saa olla eri mieltä ;)

        Nooh, Duster vs. MB ML vuosimallia 2000: - polttoaineen kulutus: Duster 1, MB 0
        - kolariturvallisuus: EuroNCAP-testissä Duster 3 tähteä, MB jo vuonna 2002 4 tähteä
        - ajettavuus: Duster 0, MB 100
        - hinta: Duster nelivetoisena yli 20 k€, MB 5-7 k€
        - tulevat ajokilometrit: Duster max. 200 tkm, MB helposti 300-500 tkm

        Ei hirveästi epäselvää kumpi parempi, varsinkin kerrottuna investoinnin arvolla jolloin MB:ssä jää runsaasti pääomaa ikääntymisen tuomien korjaustarpeiden maksuun. Ei kannata olla eri mieltä.


    • Eriauto

      Muuten kyllä osuu, mutta mulla on fiat punto. Unelmakokoonpano silti

    • onnelassa_ollaan

      Täytyy olla seuraavat kriteerit täyttääkseen unelma: halvin mahdollinen, ruma tai muuten karun näköinen, ankea ja mielellään ankean värinenkin (mielenharmaa on hyvä), epämiellyttävä ja epäkäytännöllinenkin menettelee, kokonaisuus osiltaan huonon suunnitelun lopputulos (=halpa), meluisa käytössä ja käytön aikana, armeijamuistot assosioituvat tavalla tai toisella laitteeseen tahi käyttöön.
      Näillä mennään ja onni on taattu.

      • suosi-ttelen

        Ostin jus uuden Wolksvagen Fabian!
        On muuten hyvä peli!


    • Työtönveneilijä

      No erilaisilla ole varaa minkäänlaiseen veneeseen. Olisin kiitollinen josbsaidin Busterin ja dusterin. Muija on kyllä katseenkestävä.

    • Apinnannaama

      En kyllä kestä katsoa eukkoasi. Siksi panenkin sitä vain takaapäin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe