Kokemuksia thinko positivosta

Töitäkö

Morjesta! Hakisivat tuommoseen firmaan ku thinko positivo töihin. Onko kokemuksia ko. Yrityksestä?

4

1941

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asiantunteva

Elä saatana mene sotkeutumaan ja samaa paskaa on axel/rose. Tuttavan vaimo on ko. Yrityksessä töissä. Epämääräisiä sopimuksia ja aina palkat myöhässä. Nytkin sai oottaa 2viikkoo ja ei saanu edes puolta tilistä. Poikottiin koko paska ja kaikki Hannu Karjalaisen yritykset

• Poikottiin

Samalla linjalla. Omakin puoliso on odottanut kaikkia palkkoja. Ei kannata. Ei missään nimessä, kunnon kusettaja yritys

• ärtynyt

Tuun hieman myöhässä, mutta ei todellakaan kannata mennä thinko positivolle töihin.
      Viime kesänä he pyysivät kesätyöhaastatteluun, josta haastattelija oli ensinnäkin lähes tunnin myöhässä. Viimein hänen päästyä paikalle päästiin asiaan. Hän kertoi työnkuvasta ja sovittiinkin jo suullisesti töiden alkamispäivä ja että viralliset sopimukset tehdään myöhemmin tämän haastattelijan kanssa, he aikoivat olla yhteydessä.
      Kun ei kuulunut mitään, yritin soittaa tälle kyseiselle henkilölle, ja ilmeni ettei numero ole enää käytössä. Laitoin thinko positivon facebook sivujen kautta viestiä, ja he antoivat Hannu Karjalaisen numeron sekä käskivät olla häneen yhteydessä. Useita kertoja yritin myös hänelle soittaa ja jätin viestejä, joissa pyysin olemaan minuun yhteydessä. Mitään ei kuulunut, joten laitoin taas facen kautta viestiä. Minulle vastattiin, että kesätyöasioita hoitava henkilö on lomalla ja palaa ensi viikolla, silloin myös minuun oltaisiin yhteydessä. Kuitenkaan mitään ei kuulunut, alkoi mennä hermo ja laitoin jo vihaisen viestin facen kautta johon ei reagoitu enää mitenkään. Lisäksi tapahtuneen aikana olin alaikäinen.
      En suosittelisi ollenkaan kyseistä työpaikkaa kellekkään.

• Kyllästynyt

En suosittele kyseistä paikkaa kenellekään! Palkat myöhässä ja yrityksen johtajaan ei saa yhteyttä puhelimitse, eikä sähköpostitse. Erittäin huonoa kommunikointia ja välinpitämättömyyttä työntekijöitä kohtaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      364
      1974
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      75
      1316
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1297
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      136
      1183
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      84
      1053
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      90
      936
    7. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      870
    8. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      120
      867
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      48
      808
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      760
    Aihe