Noh olen liian nuori mutta olen liian epätoivoinen.. Olen tosiaan 13 vuotias.. homo.. kyllä juuri se.. Ja edes seura olisi viihdyttävää? Ja haukkuminen ei kiinnosta sitten lainkaan.
Poikakaveria?
12
733
Vastaukset
- Gfr4421qa
Ei 13 vuotiaana voi tietää värmuudella olevansa homo. Mieki mietin et oonko homo ku mua haukuttii tytöks, svenssoniks ja tehtiin väkivaltaa. En oo koskaa rakastanu poikii vaa aina tyttöi! Laita kädet ristii ja rukoile jeesusta voin rukoilla sun puolesta että selviit. Keksi joku juttu missä oot hyvä ja sitä kautta saa kavereita.
- Gaayyyyyy
Missä asut?
- Sejoku
Nurmijärvellä :)
- 15vuotiasOon
Tässä olis 15 v. poika Helsingistä. Haluutko jutella snäpissä?
- Sejoku
Kerro vaa snäppi :) ja oon ite Nurmijärveltä
- Gaay03
Sejoku kirjoitti:
Kerro vaa snäppi :) ja oon ite Nurmijärveltä
Oon itekki homo 14/03
- Sejoku
Toki voin myös kertoa jonkun muunkin, yms. Instagram käyttäjän jonka loin äsken?
- Sejoku
Gaay03 kirjoitti:
Oon itekki homo 14/03
Noh, Kelpaisko juttu seura?
- Gaay03
Sejoku kirjoitti:
Noh, Kelpaisko juttu seura?
laita sun nimimerkkiin sun instagram nimi ylläpito ei poista sitä viestii mut joo kiinnostaa juttuseura
- 3715548
Gaay03 kirjoitti:
laita sun nimimerkkiin sun instagram nimi ylläpito ei poista sitä viestii mut joo kiinnostaa juttuseura
Oon ite 04 ja oon espoosta
- joker._.roleplays
Gaay03 kirjoitti:
laita sun nimimerkkiin sun instagram nimi ylläpito ei poista sitä viestii mut joo kiinnostaa juttuseura
Tässäpä tää, kerron sen oikeen kun oot tullu tälle juttelee :)
- direejoku
Taino ei siis toi sittenkää, toi on vähä.. huono.. käyttäjä😂 ota mielummin tää Insta käyttäjän mikä on nimenä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482