Noh olen liian nuori mutta olen liian epätoivoinen.. Olen tosiaan 13 vuotias.. homo.. kyllä juuri se.. Ja edes seura olisi viihdyttävää? Ja haukkuminen ei kiinnosta sitten lainkaan.
Poikakaveria?
12
703
Vastaukset
- Gfr4421qa
Ei 13 vuotiaana voi tietää värmuudella olevansa homo. Mieki mietin et oonko homo ku mua haukuttii tytöks, svenssoniks ja tehtiin väkivaltaa. En oo koskaa rakastanu poikii vaa aina tyttöi! Laita kädet ristii ja rukoile jeesusta voin rukoilla sun puolesta että selviit. Keksi joku juttu missä oot hyvä ja sitä kautta saa kavereita.
- Gaayyyyyy
Missä asut?
- Sejoku
Nurmijärvellä :)
- 15vuotiasOon
Tässä olis 15 v. poika Helsingistä. Haluutko jutella snäpissä?
- Sejoku
Kerro vaa snäppi :) ja oon ite Nurmijärveltä
- Gaay03
Sejoku kirjoitti:
Kerro vaa snäppi :) ja oon ite Nurmijärveltä
Oon itekki homo 14/03
- Sejoku
Toki voin myös kertoa jonkun muunkin, yms. Instagram käyttäjän jonka loin äsken?
- Sejoku
Gaay03 kirjoitti:
Oon itekki homo 14/03
Noh, Kelpaisko juttu seura?
- Gaay03
Sejoku kirjoitti:
Noh, Kelpaisko juttu seura?
laita sun nimimerkkiin sun instagram nimi ylläpito ei poista sitä viestii mut joo kiinnostaa juttuseura
- 3715548
Gaay03 kirjoitti:
laita sun nimimerkkiin sun instagram nimi ylläpito ei poista sitä viestii mut joo kiinnostaa juttuseura
Oon ite 04 ja oon espoosta
- joker._.roleplays
Gaay03 kirjoitti:
Tässäpä tää, kerron sen oikeen kun oot tullu tälle juttelee :)
- direejoku
Taino ei siis toi sittenkää, toi on vähä.. huono.. käyttäjä😂 ota mielummin tää Insta käyttäjän mikä on nimenä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631503Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271365Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701308Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2171181- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271027- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että282946IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel307943