Poikakaveria?

Sejoku

Noh olen liian nuori mutta olen liian epätoivoinen.. Olen tosiaan 13 vuotias.. homo.. kyllä juuri se.. Ja edes seura olisi viihdyttävää? Ja haukkuminen ei kiinnosta sitten lainkaan.

12

703

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gfr4421qa

Ei 13 vuotiaana voi tietää värmuudella olevansa homo. Mieki mietin et oonko homo ku mua haukuttii tytöks, svenssoniks ja tehtiin väkivaltaa. En oo koskaa rakastanu poikii vaa aina tyttöi! Laita kädet ristii ja rukoile jeesusta voin rukoilla sun puolesta että selviit. Keksi joku juttu missä oot hyvä ja sitä kautta saa kavereita.

• Gaayyyyyy

Missä asut?

• Sejoku

Nurmijärvellä :)

• 15vuotiasOon

Tässä olis 15 v. poika Helsingistä. Haluutko jutella snäpissä?

• Sejoku

Kerro vaa snäppi :) ja oon ite Nurmijärveltä

• Gaay03
        Sejoku kirjoitti:

Kerro vaa snäppi :) ja oon ite Nurmijärveltä

Oon itekki homo 14/03

• Sejoku

Toki voin myös kertoa jonkun muunkin, yms. Instagram käyttäjän jonka loin äsken?

• Sejoku
        Gaay03 kirjoitti:

Oon itekki homo 14/03

Noh, Kelpaisko juttu seura?

• Gaay03
        Sejoku kirjoitti:

Noh, Kelpaisko juttu seura?

laita sun nimimerkkiin sun instagram nimi ylläpito ei poista sitä viestii mut joo kiinnostaa juttuseura

• 3715548
        Gaay03 kirjoitti:

laita sun nimimerkkiin sun instagram nimi ylläpito ei poista sitä viestii mut joo kiinnostaa juttuseura

Oon ite 04 ja oon espoosta

• joker._.roleplays
        Gaay03 kirjoitti:

Tässäpä tää, kerron sen oikeen kun oot tullu tälle juttelee :)

• direejoku

Taino ei siis toi sittenkää, toi on vähä.. huono.. käyttäjä😂 ota mielummin tää Insta käyttäjän mikä on nimenä

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1503
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      27
      1365
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1308
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      217
      1181
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1105
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      320
      1031
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1027
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      959
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      282
      946
    10. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      307
      943
    Aihe