Onko mahdollista löytää 168/80 pituisena/painoisena itselleen suksia perinteiseen? Lähinnä ahdistaa ajatus itseäni 30cm pidemmistä suksista, jotta jäykkyys riittää.. Eli onko tässä laihdutettava 10kg jos mielii ladulle järkevän mittaisilla suksilla?
Pullukalle sukset?
4
162
Vastaukset
- Kylläsuksialöytyy
perinteisen suksilla menee helposti n. 2 metrin suksiin, mutta valitse esim. sellaiset joissa löysä kärki ja kanta, ne uivat ladulla tiukemmissa mutkissa helpommin. Asiantunteva suksimyyjä löytää sukset jonka pitoalue n. 50-60 cm pitkä yleensä.
Itsellä hieman samaa ongelmaa, mutta pari metriset sukset ei ole suomen laduilla yleensä kömpelöt, etenkään perinteisellä. - Hiihdetäänhiihdetään
Peltosen Skin proosta löytyy 188 ja 195 mittaista suksea
- Lumikengissä
Löytyy varmasti valinnanvaraa.
- Nanotoimii
Nanosuksia ei kannata sivuuttaa, jos on hiihtoa uudelleen aloittamassa ja haluaa kaikkein helppohoitoisimmat sukset. niitä saa lyhyempänäkin, jos aikoo hiihtää 20 -> -5 keleissä. Peltonen facile, yoko yxs/yxc, karhu centra. Osa suksista vaatii n. Sadan kilometrin sisäänajon, jotta ovat herkimmillään, muuta siinähän se kunto kasvaa. Skin on parhaimmillaan -3 -> -15 asteen keleillä ja vaatii jo hieman enemmän hiihtotekniikkaa. Purkkisuksi toki toimii aina jos lähipiirissä joku osaa voidella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli194276Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103184Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403087IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm432388Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas811206- 791079
- 561054
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3681019Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.216981Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen
Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e138880