Kenen vika

miettiliäs

Olin juonut ja otin unilääkkeen.sit meni sekavaksi olo.tiedoton tila.yksi tyypppi sitten ...ja seksiä oli. enkä muista mistää mitään. mua syytetään kun en ole puolustautunut olisin tottakai mutta tiedoton tila. eihän sillon sais koskee toiseen.. mitä mieltä te olette? nyt oon saanu huoran maineen.

3

1866

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei miettiliäs!

      Hyvä, että olet lähtenyt hakemaan vastauksia. On ikävä kuulla, että olet tiedottomassa tilassa joutunut tilanteeseen, josta et muista mitään. Oletko kertonut tapahtuneesta kenellekään luotettavalle henkilölle? On tärkeää, että et jää asian kanssa yksin, vaan voisit puhua tapahtuneesta jonkun kanssa. Meillä jokaisella on oikeus fyysiseen koskemattomuuteen ja turvallisuuteen. Seksiin tarvitaan aina kummankin osapuolen suostumus, eikä esimerkiksi nukkuva tai tiedottomassa tilassa oleva henkilö voi antaa suostumusta seksiin. Vastuu on aina tekijällä, ei uhrilla.

      Voit tulla juttelemaan asiasta Rikosuhripäivystyksen chattiin. RIKUchat on auki arkisin klo 9-15 ja maanantai-iltaisin klo 17-19.

      Ystävällisesti Rikosuhripäivystys

      • Sekstailenkunnolla

        Kummallinen tiedottomuustila, osaa kertoa, että seksiä oli, mitä teen kun kännissä vähän sekstailin, lisään juttuani, että otin unilääkkeen, olin muka tiedoton vaikka muistan sekstanneeni, auttakaa nyt kun eihän saa koskee kun tiedoton.

        Nää on taas näitä ja riku astuu ansaan, lepertelee puutaheinää tajuamatta mistään mitään.


      • Sexbeast

        Vastuuta ei saa olla kellään jos se se on yksipuolinen kieltäytyminen. Törkein mahdollinen loukkaus vastapuolen tahtoa vastaan se on niinkin päin. Heteroseksissä ei sellaisia kieltoja saisi olla yhtään. Ei se henkinen terveys saa niin vahva olla, jos seksiä haluavalle ei suostu antamaan niin kärsiköön sitten myös kun toisen tunteita loukkaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1900
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1509
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1288
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1275
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1200
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      1009
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      962
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      925
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      109
      881
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      47
      733
    Aihe