Olin juonut ja otin unilääkkeen.sit meni sekavaksi olo.tiedoton tila.yksi tyypppi sitten ...ja seksiä oli. enkä muista mistää mitään. mua syytetään kun en ole puolustautunut olisin tottakai mutta tiedoton tila. eihän sillon sais koskee toiseen.. mitä mieltä te olette? nyt oon saanu huoran maineen.
Kenen vika
3
1995
Vastaukset
Hei miettiliäs!
Hyvä, että olet lähtenyt hakemaan vastauksia. On ikävä kuulla, että olet tiedottomassa tilassa joutunut tilanteeseen, josta et muista mitään. Oletko kertonut tapahtuneesta kenellekään luotettavalle henkilölle? On tärkeää, että et jää asian kanssa yksin, vaan voisit puhua tapahtuneesta jonkun kanssa. Meillä jokaisella on oikeus fyysiseen koskemattomuuteen ja turvallisuuteen. Seksiin tarvitaan aina kummankin osapuolen suostumus, eikä esimerkiksi nukkuva tai tiedottomassa tilassa oleva henkilö voi antaa suostumusta seksiin. Vastuu on aina tekijällä, ei uhrilla.
Voit tulla juttelemaan asiasta Rikosuhripäivystyksen chattiin. RIKUchat on auki arkisin klo 9-15 ja maanantai-iltaisin klo 17-19.
Ystävällisesti Rikosuhripäivystys- Sekstailenkunnolla
Kummallinen tiedottomuustila, osaa kertoa, että seksiä oli, mitä teen kun kännissä vähän sekstailin, lisään juttuani, että otin unilääkkeen, olin muka tiedoton vaikka muistan sekstanneeni, auttakaa nyt kun eihän saa koskee kun tiedoton.
Nää on taas näitä ja riku astuu ansaan, lepertelee puutaheinää tajuamatta mistään mitään. - Sexbeast
Vastuuta ei saa olla kellään jos se se on yksipuolinen kieltäytyminen. Törkein mahdollinen loukkaus vastapuolen tahtoa vastaan se on niinkin päin. Heteroseksissä ei sellaisia kieltoja saisi olla yhtään. Ei se henkinen terveys saa niin vahva olla, jos seksiä haluavalle ei suostu antamaan niin kärsiköön sitten myös kun toisen tunteita loukkaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli439678Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.704933"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn584314Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1372826Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1282648Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen
Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji1732461Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait231823- 201617
Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.361530Älä nyt ainakaan pelkää
että enää yritän lähelle. Kyllähän toisen rajoja on kunnioitettava. Olen ymmärtänyt täysin, että en kiinnosta sillä tava72970