Länsi-porin pojille tupakkaa ja viinaa tarjonnut

NiinVihainen

Joko sekopää mies joka houkutteli asunnolleen nuoria poikia tupakan ja viinan avulla on saatu telkien taa lopullisesti? Lehtitietojen mukaan vangittiin tammikuussa mutta kuulemma olisi päästetty vapaaksi?!

25

850

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taavi9

      Eikö samaa miestä kutsuta pikkupoikien keskuudessa myös palstakyyläksi?

      • kyylänveli

        tämä oli päivän paras


      • päivänparhaallesi
        kyylänveli kirjoitti:

        tämä oli päivän paras

        Riman alitusko !
        kuukaudenkin parhaita rimanalituksiasi
        (muitahan valikoimistasi ei löydy)


      • kyylänveli

        torilla totena puhuivat että tää kyylä olisi pannut kanaa voiko olla totta?


      • ihme-paikka-pori
        kyylänveli kirjoitti:

        torilla totena puhuivat että tää kyylä olisi pannut kanaa voiko olla totta?

        Voidaanhan sut pori toril laittaa vaiks pärekoriinkin, voihan sekin olla totta


      • pikkujorma-
        kyylänveli kirjoitti:

        torilla totena puhuivat että tää kyylä olisi pannut kanaa voiko olla totta?

        kyylä tai syylä yhtä inhoitavia


    • tuttu.mieskö.hää

      Oliko Linkku-Veksan poika; Tissi-Pasi?

    • JJSKDDBBDDNDN

      Ei paljoa naurata miehen uhreiksi joutuneiden poikien vanhempia. Tuskin herra vastikkeetta tarjosi viinaa ja tupakkaa nuorille pojille. Miten sairas voi ihminen olla?

      • kyylänetinenvaimo

        joo pojat joutu kiilotta kyylän etanaa


      • rikollisetkuriin

        Ei taida pojatkaan päästellä selkäkekkanauruja.
        Tekijä on varmaankin sairas, mutta ennenkaikkea raukkamaisten rikosten tekijä.


    • iljetyspakkohoitoon

      Ei Suomessa saa mistään teosta ketään lopullisesti vankilaan. Valitettavasti.

    • AadolfGotler

      Väittävät että tämä videoitu "hyväksikäyttö" olisi tapahtunut Suomen Pakolaisapu Ry:n toimistossa Helsingissä.

      • Henkiolentosierehtyi

        En tiedä harhoistasi, mutta tekijä oli vähäraumalainen yli kuuskymppinen ukko.


      • Kdjdjdjjdjd

        Muutti vähäraumalta Käppärään.


    • AbdiNagubelle

      Suomen Pakolaisapu tekee yhteistyötä pakolaisten ja turvapaikanhakijoiden kanssa.

      • Oletnero

        Hyvin äkätty.
        Suomen Pakolaisapu tekee yhteistyötä pakolaisten kanssa.
        (Mitenkähän liittyy vähäraumalaisten poikien asiaan?)


    • Eaatu

      On vapaalla taas ... Käppärässä kuhisee.

      • Nnsnsbsbsbsbsbbs

        Eikö saada kuriin?


    • Kaikki munanheiluttajat ja -käyttäjät täytyy saada tiilenpäitä lukemaan pitkiksi ajoiksi, jos he käyttävät samalla hyväkseen nuoria viattomia poikia/tyttöjä. Uhreille jää loppuiäkseen trauma ja vaikeuttaa elämää tämän takia. Jos näillä tekijöillä on kova halu käyttäköön siihen välineenä vaikka puun koloa. Elämä on muutenkin nykyään vaikeampaa ja haastavampaa nuorilla kuin entisaikana. Ennen oli kaikki yksinkertaisempaa ja helpompaa. Jätetään nuoret ja lapset rauhaan ja annetaan heidän kasvaa ilman että jotkut sairaat yksilöt menevät väliin söhläämään ja tuhoamaan heidän elämäänsä.

    • qqqqqqqqq

      Miestä ei saada kuriin. On vapaalla jalalla ja näin vapaa tehdä pikku tuhmia tekosia.
      Olkaa tarkkana Käppärässä vanhemmat.

      • Jipperton

        Oletan että asuu kerrostalossa. Eikö siellä naapurit ihmettele menoa kun pikkupoikia ravaa asunnossa ja ilmeisesti tupakkaa ja viinaa mies tarjoaa? Poliisit paikalle aina kun asunnossa tapahtuu?


    • Grillivarras

      Vieläkö Tissi-Pasi elää?

    • KäppäräVosu

      Kyllä asuu kerrostalossa ja tunnen miehen, mutta en tietenkään sano nimiä. Näin viimeksi nyt viikonloppuna ko. henkilön liikkuvan käppärässä.

    • kivaajahauskaa

      Hyvä kun joku jotain tarjoo.Nuorten elämään kuuluu seikkailu ja tällasia tarjoajia oli minunkin nuoruudessani.Onko kaikki otettava aina niin vakavasti ja tuomita hauskan pitäjät?

      • Jdbdbjdjksks

        No niinpä. Mikä sen mukavempaa nuorille pojille kuin nauttia viinaa ja tupakkaa vieraan vanhemman miehen asunnossa joka vangittiin epäiltynä mm. lasten seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Vanhemmat ja ystävät tykkäävät varmasti, hyviä "harrastuksia" lapsilla pitää olla.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe