Onko muilla Bitdefender Freen käyttäjillä sellainen ongelma että on vienyt viime aikoina prosessorin tehoista noin 50 % vaikka se ei tee mitään erityistä eli ei ole laitettu skannaamaan koko konetta.
Windows 7:ssä prosessorin ja muistin kulutuksen saloihin pääsee kun napsauttaa "Käynnistä" ja ala kirjoittamaan "Resurssienvalvonta" ja napsauta yläpuolella olevaa "Resurssienvalvonta"-kohtaa ja anna tarvittaessa järjestelmänvalvojan salasana.
Työpöydälle taas saa prosessorin ja muistin kulutuksen pienoisohjelman josta näkee kätevästi noiden kuormituksen; "Käynnistä --> Ohjauspaneeli --> Työpöydän pienoisohjelmat
Bitdefender Free
377
1
339
Vastaukset
- poistakokohaitta
Jep bloatware kun on. Eli poista ja laita UAC päälle. Et tarvitse tollasia ohjelmia. Palomuuri ja se että ei ohjelmat voi tehdä muutoksia ilman sallimista on tarpeeksi suojaa. Sitten se että et anna tehdä muutoksia kun kysytään.
Vaihda pois, jos vaadti jonkin niin microsoft security essentials. Ilmainen ilman mainoksia ja cpu käyttöö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147394
- 594742
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434714- 753408
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161995Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301840- 311809
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441657- 361557
- 1431307