En ymmärrä miksi tuolla selostamossa viellä oikein hehkutetaan tuota astmahiihtoa? Astman avulla yli 2min voitto. HÄPEÄLLISTÄ.
ASTMA HIIHTÄJÄ VOITTI TAAS
10
382
Vastaukset
- KättäLippaan
Björgen on legenda. Kaikkien aikojen hiihtolegenda.
- OWNIEIO
Kummakun on terve, mutta hiihtäjänä on sairas. Legendat ei käytä astmalääkettä.
- UltimateRacer
Kyllä tuo Björgen on vaan mahtava urheilija. Ihan omaa luokkaansa. Hiihteli ihan tyhjäkäynnillä voittoon.
- UltimateUnracer
HEHHEH omaa luokkaansa astmahiihdossa juu.
- Kova.pakkaus
Ois varmaan pärjänny miesten 50 kilometrilläkin.
- SSRRSSR
no kyllä tuollaisella astmalääkityksellä.
- Björgen
On sentään huippuhiihtäjä...Tietääkö kukaan, onko Aino-Kaisa saarinen jo lipsutellut maaliin?
- MaaliVaate
Aikkukin pääsi jo maaliin vajaa 10 minuuttia kärjelle hävinneenä.
- DDDDDDDDSS
Menkää itse hiihtään, tuskin jaksat edes sataaa metriä
- huulivoide.kielto
Jostain kumman syystä astmalääkettä ei luokitella dooping aineeksi, mutta huulivoide luokitellaan. Jotain mätää täytyy olla kansainvälisessä antidoping toiminnassa.
Suomen kaikki astmaatikot kilpahiihtäjiksi, niin johan alkaa tulla mitalleja !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741