Amazonissa näyttäisi olevan avaamattomina pakkauksina myynnissä vaikka mitä legendaarista vanhaa PC-peliä. Ja itseäni kiehtoo parin itselle läheisen lapsuusmuistopelin hankinta ja vielä uutena :o. Osa varmasti huijausta, koska mikään ei estä hankkimasta tyhiökelmutuslaitetta ja uusimaan kuoret peliin, ja vaikka vielä käyttää disci hionnassa jne.
Esim. Trespassereita joku liike kauppaa kolme kappaletta koskemattomana 130 dollaria pakkaus. Tämä liikehän ei tietenkään laivaa :s, enkä rupaa lokerikkoa perustaa USA:aan tuota varten. Noihan voi olla sijoituksiakin, ainakaan arvo ei laske. Mutta en varmasti voisi olla avaamatta pakettia, jolloin arvo heti laskee, vaikka kuinka silkkihansikkain varoo sormenjälkiä. Ja oikeasti parempi pestä kädet rasvattomiksi ja puhtaiksi ja varoa hikoilemista, kun käyttää hanskoja, kun sormituntuman hävitessä on kovakourasempi ainakin ohjetta plärätessä.
Keräileekö kukaan vanhoja PC-pelejä?
1
119
Vastaukset
- Nostalgikko
Nyt on Trespasser avaamattomassa pakettissa matkalla Californiasta ensin kohti suomalaisen rahtipalvelun antamaa osotetta Floridassa, ja sieltä tulee pikkuhiljaa postiin. Ainoa mikä Trespasserin lisäksi vielä houkuttelee, olisi kerätä kaikki Tomb raiderit avaamattomissa alkuperäispakkauksissa. Eikä rahan kuluminen niihin ole puhdasta kulumista, vaan rahan muuttamista toisenlaiseksi valutaksi, jonka arvo vaan nousee, mutta jos paketin meinaa avata, saa aika kauan odottaa, että priimakunnossa olevan avatun paketin arvo nousee tänhetkisen avaamattoman paketin arvoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532162
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61389- 151379
- 191364
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein151332Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131331Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351285