Nikon800 runkoon pitäisi saada laadukas keskialueen zuum yleiskäyttöön.
Kumpi vetää pitemmän korren? Tamronin uusi (G2) 24-70/2.8 vai Nikon 24-120/4?
Hyvä zoom?
3
398
Vastaukset
Tuolla oli jo suunnilleen sama kysymys johon vastasin joten lyhyesti, olen käyttänyt Sigman 24 - 105 mm F4 A-sarjaa ja saanut varsin tyydyttäviä tuloksia ainakin omasta mielestäni. Minulla on myös tuo kysymäsi Tamron mutta sitä en juurikaan ole enää pariin vuoteen käyttänyt Sigman hankinnan jälkeen.
Tuon valinnan tekisin Nikkorin hyväksi mutta omapa on murheesi!- Ni-ko-nisti
Tarkoitat että sulla on Tamron 24-70mm f/2.8 vanhempi malli? Pari vuotta sitten kun tuota G2 mallia ei vielä ollut, se ilmestyi 06/2017. Omistan tuon Nikonin 24-120mm f/4 ei se huono ole, muttei mikään huippukaan, lasin olen omistanut reilut 4 vuotta. Nyt jos pitäs noista kahdesta valita, niin saattaisin päätyä jopa Tamroniin.
Ni-ko-nisti kirjoitti:
Tarkoitat että sulla on Tamron 24-70mm f/2.8 vanhempi malli? Pari vuotta sitten kun tuota G2 mallia ei vielä ollut, se ilmestyi 06/2017. Omistan tuon Nikonin 24-120mm f/4 ei se huono ole, muttei mikään huippukaan, lasin olen omistanut reilut 4 vuotta. Nyt jos pitäs noista kahdesta valita, niin saattaisin päätyä jopa Tamroniin.
Todennäköisesti vanhempi malli kuten olen itsekin vanhempaa mallia. Sen ostin 2012 ennen juuri Jussia koska Jussin jälkeen lähdin reissuun jolla olen ko laitteella kuvannut. Äkkiä ne vuodet vierivät kun siitäkin tulee ensi Jussina 6 vuotta jos en pahasti päässäni väärin laskenut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie762685Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta22492Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää492325Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten732249Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!
Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut622115Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1372037Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa
ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt241799HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a364061795Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1111716Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241534