Silikonin kiinnitys

Ei pääse töihin!!!

Minulla on tarkat ohjeet siitä miten silikonien vaihto onnistuu, eikä kuullosta vaikealta. Otin juuri vanhat silikonit pois, pesin ja kuivasin ja laitoin maalarinteipit. Ja nyt en pirulauta saa silikonituubia auki! Sen pää on ummessa, ja oletin että se on vain avattava puukolla samaan tapaan kuin ketsuppipullo, eli nou hätä. Mutta kun vuolin puukolla tuubin pään pois, se on edelleen ummessa!!! Ja tuubi on niin raskas ja jämerä etten tajua miten siitä jaksaa puristaa ulos yhtään mitään. Lisäksi minulla on rautakaupasta ostettu metallihäkkyrä joka on trakoitettu silikonituubin pidikkeeksi, enkä kyllä tajua miten sen saa rullattua auki niin että tuubin saa sujautettua sisään. Se on niin jäykkä eikä kierry mihinkään suuntaan. Raivostuttavaa. Missään ei neuvota miten 1. silikonituubi avataan 2. se hemmetin häkkyrä aukeaa.

10

5978

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juma

      ruuvaa suppilo irti leikkaa tuubin pää auki .nyt näkyy silikoni.ruuvaa suppilopää takaisin aseta tuubi pistooliin ja purista jos ei vieläkään mitään tapahdu soita ammattimies.

    • juma

      vedä se tanko pistoolista ihan ulos siinä voi olla klipsu mitä täytyy painaa samalla vedä työnnä tuubi sisään paina tanko perille purista.

    • maalailla

      piruja seinille - mutta oletko vakuuttunut, että silikonisaumoista tulee siistejä...

    • ketsuppi

      Koska osaat käyttää sitä ketsuppipulloa, niin saumaa sillä. Ketsuppia saa myös keltaisena.

    • Tuovekkaa

      Kärkeen ei laiteta suppiloa ennen kuin siihen on tavalla tai toisella tehty reikä. Leikkaa suppilon päästä pätkä sopivalta kohdalta (vaikuttaa tuubista tulevan massan paksuuteen). Ruuvaa suppilopää takaisin aseta tuubi pistooliin. Varovasti saa puristella hetken, että se silikoni alkaa tulla suppilosta. Eri asia sitten, miten menetellään sen ulos paikalleen puristetun silikonin kanssa, että saadaan siistiä jälkeä...

    • unohda_koko_juttu

      Jos et saa silikonipistoolia käyttökuntoon, et sinä kyllä saumaustakaan pysty tekemään :D

    • tunnerajasi

      Ei kuullosta hyvältä - nöyrry ja maksa putkiliikkeelle, että käyvät laittamassa silikonit ammattimaisesti kiinni.

      Jos ei edes putkiloa (joka voi olla vanha) saa auki niin ei edes kannata yrittää itse - tulee vain sotkua eikä puuhastelusta ole mitään hyötyä.

      • Anonyymi

        Vaan eipä sieltäkään löytynyt tietoa kiperään pulmaan :D


    • Anonyymi

      Tosiaan, jos alkeet tuottavat ylipääsemättömiä vaikeuskia, niin ystävällinen neuvo: Älä edes yritä saumausta itse.

    • Anonyymi

      Silikonipistoolejakin on monenlaisia, halvimmat rimpulat kannattaisi jättää kauppaan. Aloittajalla taisi olla vanha tuubi käytössä, joten pää oli kuivahtanut. Olen hakannut tuubiin joskus 4 tuuman naulan ja vetänyt sen ulos. Jos ei naulan pää ole yhtään kostea, täytyy lähteä hakemaan tuoreempaa putkiloa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      152
      6409
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3868
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1995
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1959
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1799
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1553
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1498
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1488
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe