farming simulator 2017 aloittelijan ongelma

farmernoobi

Hei. Miten saa toimimaan Wood crusherin
Olen just aloittanut pelaamisen ja ostin ton crusherin mut en voi tehdä sillä muuta kuin kääntää torvea. Pitääkö tuota traktoria käyttää jossain ennenkuin se toimii

1

108

Vastaukset

• Wood crusherin saa päälle sillä tavalla että laitat optionseista sen automaattikäynnistyksen pois päältä. Eli sinun täytyy käynnistää traktori itse (enteristä) Silloin traktori pysyy käynnissä vaikka olet itse pois traktorin sisältä.

Jos käytät sitä isoa crusheria, siinä on oma moottirnsa, eli et tarvitse siihen traktoria. Sen "kyytiin" voit mennä ihan samalla tavoin kuin traktorinkin.

Se hieman pienempi crusheri vaatii traktorin voimanlähteeksi, samoin kuin se keltainen ihan mini murskain.

Käynnistä traktori (enter), sitten paina G, niin että käytät sitä crusheria. Laita sekin päälle B. Sitten sen pitäisi pysyä päällä kun alat nostelemaan tukkeja siihen laitteeseen. Sinun täytyy muistaakseni mennä siihen laitteeseen, eikä traktoriin, eli mene sen viereen ja paina E. Tietenkin se laite pitää laittaa sitä ennen käyttökuntoon, eli paina X ja ilmeisesti O, että se päällä oleva tötterä seuraa joko kärryä, tai painat ctrl + i että se roiskii maahan.

Toivottavasti tuo auttoi.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

SEISKA.FI

• Kommentti: Tv:ssä on nyt pulaa aikuisten viihteestä - tarjotkaa mieluummin “saako tälle nauraa”-hetkiä kuin "onko tälle pakko nauraa”-tunteita!
    • Huhhuh, Sofia Belórfin kädessä yli 10 000 euron ökylaukku tuoreissa paparazzikuvissa - tällaista luksusveskaa ei joka naisella ole! Katso!
    • 60 vuotta täyttävän Einin tyyli muuttunut seksikkäämmäksi – kuvat laulajakaunottaren uralta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka tietää Seinäjoen perhesurmasta

sirkankujalla ja miksi?
      Seinäjoki
      60
      3400
    2. Opettaja koulutus uusittava välittömästi. Ei vastaa tätä päivää.

Kun näiden kiusaamisten ja tunnilla häiriköinti tapausten määrä näyttää vain lisääntyvän ja pahentuvan on opettajakoulutusta pakko muuttaa. Kolme asi
      Maailman menoa
      214
      1599