Oon siis kutosluokkalainen nyt jfc.
Tänään on viimeinen päivä mun lomaa, ja mua ahdistaa ihan suunnattomasti alottaa taas koulunkäynti, koska sain tänää tietää että yhdellä mun luokkalaisella on Instagram-tili, joka on pelkästään kouluampujille, sarjamurhaajille ja muille vastaaville omattu. Sillä on ihan selvästi tosi iso fanitus näitä kohtaa, joka ei oo musta ihan normaalia.
Hän kertoi mulle myös, että on hommannut itselleen ''trench coatin'' (oletan et tää liittyy näihin kouluampujiin ja näihin jotenkin). Kysyin siltä että minkä takia se hommasi ne, ja se vaan pisti mulle jonkun netistä otetun viestin: ''What were they thinking?'' He answered, ''I want to burn the world, I want to kill everyone ecxept maybe 5 people...if we get busted any time, we start killing then and there..I ain't going out without a fight.'' Oon tosi hämmentynyt, en lainkaa tajunnu mitä se tolla meinasi edes. Mua ahistaa tosi paljon, että onko tällä jotain pahaa mielessä. Se on aina ollut vähän outo ja väkivaltanen tyyppi, sillä on jotain veitsiäkin. Ja helvetti vie, en enää voi ajatella siitä samalla tavalla.
Mitä mieltä ootte, voisko toi olla vaarallinen? Jos nii, ni mitä mun pitäisi tehdä?
Luokallani saattaa olla kouluampuja.
9
461
Vastaukset
- Ja.noin
Höpöjuttu. mistä se muka aseen saisi.
- sdgrfikohu
Netistähän niitä saa
sdgrfikohu kirjoitti:
Netistähän niitä saa
Kerro toki mistä 12-vuotias voi tilata aseen? Kiinnostaisi tietää.
- Sotamies
Lähetä se junalla neuvostoliittoon
- 276628
Miten trenssi takki liittyy kouluampumiseen? Ja mitäpä oot menny kiusaa sitä saat ny ansios mukaan jos se ampuu sut.
- Mitäsuottahuolimaan
Saahan lapsella kiinnostuksen kohteensa olla.
Kerro asiasta jollekin aikuiselle. Nyt heti.
Trenssitakit ovat asia erikseen, mutta kouluampujien fanittaminen ei ole täysjärkisen ihmisen hommaa. Toki se on luultavasti huomionhakua, mutta se voi olla myös angstiksi verhottu hätähuuto. Vähintään tyypin tulisi oppia, että kouluampujien fanittaminen on täysin väärä tapa angstata.
Suomen nuorin kouluampuja on ollut 14-vuotias. Ihmishengen voi myös riistää muutenkin, kuin ampumalla.- käräytä_kaveri
No eihän siinä muuta kuin laitat vihjeen poliisille epäilyttävästä nettisisällöstä
https://www.poliisi.fi/nettivinkki - Anonyymi
Ja tänään sitten niin raastavan totta.,,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten302772Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514