Oon siis kutosluokkalainen nyt jfc.
Tänään on viimeinen päivä mun lomaa, ja mua ahdistaa ihan suunnattomasti alottaa taas koulunkäynti, koska sain tänää tietää että yhdellä mun luokkalaisella on Instagram-tili, joka on pelkästään kouluampujille, sarjamurhaajille ja muille vastaaville omattu. Sillä on ihan selvästi tosi iso fanitus näitä kohtaa, joka ei oo musta ihan normaalia.
Hän kertoi mulle myös, että on hommannut itselleen ''trench coatin'' (oletan et tää liittyy näihin kouluampujiin ja näihin jotenkin). Kysyin siltä että minkä takia se hommasi ne, ja se vaan pisti mulle jonkun netistä otetun viestin: ''What were they thinking?'' He answered, ''I want to burn the world, I want to kill everyone ecxept maybe 5 people...if we get busted any time, we start killing then and there..I ain't going out without a fight.'' Oon tosi hämmentynyt, en lainkaa tajunnu mitä se tolla meinasi edes. Mua ahistaa tosi paljon, että onko tällä jotain pahaa mielessä. Se on aina ollut vähän outo ja väkivaltanen tyyppi, sillä on jotain veitsiäkin. Ja helvetti vie, en enää voi ajatella siitä samalla tavalla.
Mitä mieltä ootte, voisko toi olla vaarallinen? Jos nii, ni mitä mun pitäisi tehdä?
Luokallani saattaa olla kouluampuja.
9
392
Vastaukset
- Ja.noin
Höpöjuttu. mistä se muka aseen saisi.
- sdgrfikohu
Netistähän niitä saa
sdgrfikohu kirjoitti:
Netistähän niitä saa
Kerro toki mistä 12-vuotias voi tilata aseen? Kiinnostaisi tietää.
- Sotamies
Lähetä se junalla neuvostoliittoon
- 276628
Miten trenssi takki liittyy kouluampumiseen? Ja mitäpä oot menny kiusaa sitä saat ny ansios mukaan jos se ampuu sut.
- Mitäsuottahuolimaan
Saahan lapsella kiinnostuksen kohteensa olla.
Kerro asiasta jollekin aikuiselle. Nyt heti.
Trenssitakit ovat asia erikseen, mutta kouluampujien fanittaminen ei ole täysjärkisen ihmisen hommaa. Toki se on luultavasti huomionhakua, mutta se voi olla myös angstiksi verhottu hätähuuto. Vähintään tyypin tulisi oppia, että kouluampujien fanittaminen on täysin väärä tapa angstata.
Suomen nuorin kouluampuja on ollut 14-vuotias. Ihmishengen voi myös riistää muutenkin, kuin ampumalla.- käräytä_kaveri
No eihän siinä muuta kuin laitat vihjeen poliisille epäilyttävästä nettisisällöstä
https://www.poliisi.fi/nettivinkki - Anonyymi
Ja tänään sitten niin raastavan totta.,,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1212602- 981738
- 421235
Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi
”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri1811202Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta
ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu771117Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa
Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu261074Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i621006Miten menee omasta mielestä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri28967Jos en enää
sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan38890Ei mene kauaa että kaikki vedätykset
Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup56861