Olen viime aikoina seurannut kampanjaa ''halpuutuksesta'' jotta vähävaraisemmatkin saavat ostaa ruokaa halvemmalla. Viimeksi oli halpuutettu kahta pakastetta jotka alkujaankin maksoi liki kympi kilo, joku kananlihapaketti ja erikoisjuureksia. Sellaisia mitä ei muutenkaan kukaan vähävarainen osta. Mutta seuratkaapas niitä halvimpia eineksiä, makkaroita , juustoja, maitotuotteita yleensä, ym niin järestään aina paei kolme kertaa vuoteen on pussin/paketin hinta noussut 10-20 cnt. Juuri ne ruoat mitä vähävaraiset ostavat. Näin se menee. Minä kyllä ostan edelleen niitä mutta tarkemmin vain hinnat seuraten ja ehkä kesää odotellessä vähennän syömisen määrää, on vara laihtua. Ja nyt kuitenkin minun on jostain pakko jotain ostaa niin sama se kuka minua ryöstää kaupoista. Kuitenkin K-Marketti tekee sen vielä röyhkeämmin. Toki Lidlissä on jotain edullisempaa mutta valikoima suppea. En tiedä pitääkö kauppiaat kansalaisia tyhminä vai ajatteleeko ne että sama se vittu mitä me kerrotaaan noille asiakkaille, pakko niiden on jotain syödä..;-)
Vastaukset 2
- äitykkä
Otetaanko s-ryhmän alennukset kanta-asiakkaiden kukkarosta?
- höhöhöhöhöhöhöhöhöhö
Toiko jo jouni pentsoja,sinne isoaholle?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521023Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll17926Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501810- 46747
- 42674
- 37639
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30606Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE172565Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37550Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan59548