Hämeenlinnasta Viidenneksi Vilkkain

LeirintääIlmanAluetta

Kaupungin apulaisjohtaja uhoaa että tavoite on nostaa kaupunkimme viidenneksi vilkkaimmaksi turistikaupungiksi Suomessa. Eikös se ole jo sillä käyhän Aulangolla ja Reskalla molemmissa vuosittain yli miljoona kävijää? Laskuritkin sen todistaa

16

401

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SorriVsKäki
    • EiTätäSotaaNäinkäydä
    • HåkanFrånBemböle

      Hyvä hyvä, juhis on etevä. Eduskuntavaalien vaalimainoksessa ilmoitti olevansa valmis vastuuseen. Isotuho onkin varsinainen vetonaula; Suomen ainoa apina, joka saa parhaimpia palkkoja pellenä olemisesta.

    • uhoamista

      No, kyllä ne Isosuon puheiksi välttää. Kova poika uhoamaan, tulokset vaan on ????????

      • PersKova

        Ilkkala teki tuloksen SCC casessa.


      • hirmuinen_scc_tuomio
        PersKova kirjoitti:

        Ilkkala teki tuloksen SCC casessa.

        Kiemuran nimi löytyy patentti ja rekisterihallituksen papereista.

        Kuulema se maksaa ja on vastuussa kuka on allekirjoittanut.


      • KovaTuomioScc

        Moikka Pers Pilkkala.


      • yksi_lähti_toinen_jäi
        KovaTuomioScc kirjoitti:

        Moikka Pers Pilkkala.

        Perjantainahan avataan ottelukausi ja pelissä on komeita summia. Ihan miljoonista puhutaan.

        Markku ei tosin pääse osallistumaan vaan aikoo huilailla amerikan lämmössä.


      • yksi_lähti_toinen_jäi kirjoitti:

        Perjantainahan avataan ottelukausi ja pelissä on komeita summia. Ihan miljoonista puhutaan.

        Markku ei tosin pääse osallistumaan vaan aikoo huilailla amerikan lämmössä.

        Huilailu onkin ihanaista.


    • TuleJaPysäköi

      Pysäköintitalo joka sadan metrin välein ilmeisesti tähtää tavoitteeseen.

    • LuumakiTaavetti

      Miksei Hämeenlinna tosiaan markkinoi itseään messuilla? Olen ihan varma että kun jollekin caravaanarille tms. kesäreissaajalle jää nimi mieleen, se saattaa poiketa. Itseasiassa mullekin on käynyt niin. Ilman messuosastoa en olisi ikipäivänä koukannut päätieltä sinne. Löytyi hyvä leirintäaluekin. nyt jokakesäinen kohde.

    • 27.2

      Siis koska Taavetti on poikennut Hämeenlinnaan, kun leirintäaluekin on löytynyt. Eihän täällä ole leirintäaluetta täällä on vain golfkenttiä. Golfkentät siitä syystä, että stadin ns. isokenkäiset harrastavat lajia. Ei karavaanarit kuulu kaupunkiin, ohi vaan. Meidän päättäjät tuijottavat vain omaa napaansa ja se on taivaan tosi.

    • kyrpälä

      Pistäkää se laskuri moottoritielle niin saatte komeita lukuja esiteltäväksi.

      Ei kai sitä tarvitse kertoa että ovat ohikulkuliikennettä.

    • ReskaSyndrooma

      Se olisi todella tärkeää faktaa siksi, että voisimme pohtia yhdessä (ja hyvin kokouspalkkioin ja viinerein) sitä, miten nuo ohikulkijat saataisiin poikkeamaan Goodmannin liikkeisiin.

    • MiinustaPeliin

      Toivokaamme, että kovat pakkaset jatkuvat, sillä kusitauko motarilta lämpimän parkkihallin kautta on todellinen vetonaula!!!!!!!!! :):):) Ideapark ja Pirkanhovi Lällälläää!!!

      • Ideapark.jees

        Myös Pirkanhovin vessat haisoo.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1070
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      948
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      807
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      733
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      539
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      536
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe