Etsin lapsuuden ystävääni Arjaa, joka muutti Suomesta äitinsä Eevan kanssa Kanadaan. Mistä voisi saada tietoja?
ARJA KANADASTA
6
776
Vastaukset
- suomestakai
Arjan pojat pelasivat jääkiekkoa. Arja synt. 1947 tai 1948! Arjan äiti kotoisin Suomesta! Mistä löytäis tietoa?
- ArjaKylläLöytyy
Paikkakunta, heidän osoitteensa tuolloin, mikä jääkiekkoseura, koska muutti ja sen sellaista selvitystä, kyllä se siitä lähtee, eikä Arjan löytäminen oikealla tavalla ole mikään mahdottomuus.
- suometkai
Kiitos vastauksesta! Arja ja äitinsä Eeva muuttivat Suomesta 1950 luvulla! Arjan äiti kirjoitteli äidilleni usein. Nyt äitini on kuollut, Onko jotkin Suomiseuraa Vancouverissa?
- EIÄLÄ
ÄLÄ HUPAKKO ETSI!!!
SAASTAINEN AMERIKKA!! - lapsuudentoveri
Arjan tyttönimi oli Brax. Haluaisin tietoja hänestä! Pojat pelasivat jääkiekkoa Vancouverissa. Tietääkö kukaan?
- Anonyymi
kysele Vanin Suomi-seuralta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1878579
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264708- 504218
- 593762
- 513206
- 502970
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362147