Ajattelin hakea kesätoimittajan paikkaa pienestä paikallislehdestä. Olen silloin tällöin kirjoitellut juttuja lehtiin muussa kuin toimittajan ominaisuudessa. Nyt kun pitäisi liittää hakemuksen oheen juttunäyte, en sitten tiedä missä muodossa se pitäisi laittaa. Käykö skannattuna vai laitanko teksimuodossa. Verkossa juttujani ei ole julkaistu, joten linkkinä en voi laittaa.
Kiitos vastauksista.
Juttunäyte
kesätollo
2
404
Vastaukset 2
- digital_publishing
teet nopeasti verkkoon issuu julkaisun. Tai Yumpu julkaisun. Ilmainen perusversio molemmista julkaisualustoista netissä. Nopea tehdä. Päivä pari opettelet ja se on siinä. Haet netistä. Saat upotettua myös videota/imagekuvaa julkaisuihin. Samalla todistat että sinussa on sitä särmää.
- kesätollo
Kiitos vinkistä, pitääpä perhehtyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1651740Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541310Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset220945- 71887
- 55786
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63747- 46735
- 89711
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt198647Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”144603