Aion hirttää itseni

Hirsipuuhun

Tämä tunne on ollut mulla 2008 lähtien. Olin silloin koulukiusattu. Tuon ajan jälkeen on tullut vastoin käyminen toisensa perään. Viimeinen niitti on yksinäisyys. Kaveritkaan eivät välitä vaan ovat jopa kehoittaneet itsemurhaan. Olen pikkuhiljaa ruvennut ajattelemaan että ehkä minä olenkin turha ja arvoton ja että minun kuuluu kuolla. Olen päättänyt että teen sen hirttämällä.

24

4245

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nevuorenhuiput

      Onks mitää pos sattunu?

    • 13wee

      Älkää yllyttäkö.

      • sivusta

        Älä lopeta itseäsi vaan mieti miten saat kiusaajille antaa samalla mitalla takaisi kiusaamisen ,sinulla on mietimistä miten saat vaikka kostettua ,


      • 13wee

        Ei sa yllyttää!


    • Aikuinenjokavälittää

      Hei,sinä olet yhtä arvokas kuin muutkin.Sinulla on sisäinen paha olo(ahdistus ja masennus) ja siksi sinun pitää mennä puhumaan asiasta jollekin aikuiselle.Esim apua on tarjolla ilman lähetettä;mielenterveys-ja päihdepiste terveysasemalla(saa helposti tukea) ja psykiatrinen sairaanhoitaja terveysasemalla(hänelle voi varata ajan.)Myös perheneuvola auttaa.Pyydä vanhempia soittamaan sinne,kerro omasta pahasta olostasi heille.
      Elämässä tulee välillä pettymyksiä,mutta tärkeintä on että osaa hakea apua kun sitä tarvitsee!
      Sinä tulet nauttimaan elämästä ja saat pysyviä ystävyyssuhteita myöhemmin elämässäsi.
      Sillä ei ole mitään merkitystä,mitä nykyiset ns kaverit puhuvat.
      Tee jotain mistä nautit,esim hiihdä luonnossa,ulkoile,kokeile jotain erilaista harrastusta.Puhu jollekin turvalliselle aikuiselle,soita lasten-ja nuorten puhelimeen puh. 116 111 tai juttele chattissa.(Lue nuortennetti sivulta.)
      Sinä selviät ja sinun ei tarvitse tappaa itseäsi!Tsemppiä sinulle!
      Hae apua heti tänään.Kerro minulle sitten täällä miten sinulla menee.

      • MirandaUusi

        Niin niin!


    • LoveXXXLove

      Bo burnham Kill yourself Hyvä kappale

      • Diandra

        Ei vaan jeffin kappaleet!


    • älä.hirttäydy

      se sattuu.

      • 13wee

        Nii. Siis kannattais sunki miettiii lisäystä sun viestii.


      • DramaDrama

        Miks täytyy ylllyttää? Eikö nii et se on hänen asiansa miten oikein hän tappaa ittensä? Oon samaa mielt ton yhden kans et, älkää yllyttäkö.

        PS. Vittu mitä *********!!


      • Vittukäypaskaei
        DramaDrama kirjoitti:

        Miks täytyy ylllyttää? Eikö nii et se on hänen asiansa miten oikein hän tappaa ittensä? Oon samaa mielt ton yhden kans et, älkää yllyttäkö.

        PS. Vittu mitä *********!!

        Hämmentävää sensuuria.


      • DramaDrama

        Eikä oo!


    • uiyioyiyidserf

      akeudu paikkakuntasi uskonvelvien pariin ja keskustele siellä ja sinun puolestasi rukoillan et uskokkaan miten hyävltä se tuntuu olo on kuin olisi pumpulissa, onneksi minäpelastuin jumalan johdtuksesta aikoinaan

    • Hei, Hirsipuuhun!
      Onko sinulla ketään, kenen kanssa voisit keskustella olostasi? Jos ei, tai haluaisit keskustella nimettömänä jollekin muulle luotettavalle aikuiselle, päivystää valtakunnallinen kriisipuhelin numerossa 010 195 202 arkisin klo 9.00–07.00 sekä viikonloppuisin ja juhlapyhinä klo 15.00–07.00. Lisäksi Suomen mielenterveysseuran sivuilla (https://www.mielenterveysseura.fi/fi/tukea-ja-apua) voit keskustella anonyymin ä esimerkiksi chatissa.
      Muista, että olet arvokas!
      Terveisin, Heidi ja Laura / Kajaanin nettisaapas

      • NeuvoneN-

        Hyvä neuvo,
        Kyllä apua löytää kun kyselee. Tiedän että kun vaikeudet on päällä ei ajatuskaan toimi terävimmin, mutta hyvä että tämä henkilö esitti kysymyksen, eikä jäänyt itsekseen pohtimaan asioita.


    • SallaKarimies1

      Rakas ihminen, älä tee sitä! Et tiedä mitä kuolemasi jälkeen tulee ellet usko Jeesukseen! Hän voi sinua auttaa aivan yliluonnollisesti! Mene seurakunnan nuorten toimintaan mukaan, sieltä löytyy yleensä kivoja ihmisiä! Herra sinua siunatkoon ja armahtakoon! <3

    • Oppeliini1

      Rakas ystävä, kipaise jututtamaan vaikka seurakuntasi pastoria ( heillä on vaitiolovelvollisuus). Pura mielipahasi hänelle. Se jo yksistään auttaa kun saa pudottaa tuota henkistä painoa pois harteilta.

      “Kaverisi” eivät ole oikeita kavereita yllyttäessään itsemurhaan! Pudota heidät kaverilistaltasi kuin kuumat kivet. Sinä et tarvitse tuon tason kavereita.

      Kuule ystäväiseni, hae itsellesi mielekästä tekemistä. Mene iltakursseille, opettele jotain uutta, youtubessa näytetään kädestä pitäen miten , esim . Maalata vesi- tai öljyväreillä, kuinka korjataan ..... lähes kaikki, kuinka rakennetaan melkein mitä vain. Katso haluamasi sana englanniksi ja laita se youtubeen hakusanaksi. Siitä se alkaa.

      Osallistu seurakuntasi järjestämiin tilaisuuksiin, saat tavata muitakin ihmisiä jotka ovat täysijärkisempiä kuin nykyiset “ kaverisi”.

      Entä jos vaihtaisit maisemaa? Hae kesätyöpaikka toiselta puolelta Suomea, mansikanpoimijoille maksetaan hyvin, kasvitarhojen omistajat huutavat apua (ja päättyvä ylikalliiseen työvoimaan Suomen ulkopuolelta.)
      On terapauttista sinun päästä aivan uusiin kuvioihin. Sielläkin sinä voit vapaaaikanasi hakeutua sielunpaimenen juttusille.

    • tee_se

      Nyt täytyy kyllä myöntää etten jaksanut lukea ollenkaan ja veikkaan ongelmasi olevan jotain täyttä hevonvitunpaskaa.

      Mene suihkuun ja nukkumaan. Huomenna töihin. Muuta neuvoa ei tule.

    • kamalaa111

      Uskoisin sen olevan melko hankalaa.... ihmisellä on aikamoiset noi itsesuojelu vaistot jotka estää sen.... mut jossain vaiheessa jokin elin taitaa pettää...

    • Kuole-pois-roska

      Muista syödä kipulääkettä koska jos meneekin pieleen tekee kyllä kipeää! Tsemppiä sinne manalaan

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2531
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe