surujen chat

surullistaa

Muutaman kerran olen käynyt chatissa , kuolema ja siihen liittyvät asiat olivat esillä joka kerta. Kait vielä on jotain iloisempia asioita elämässä?

11

385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kwintaus

      Vanhimmat huoneeseen mennessä kannattaa jättää järki matkasta pois ja ottaa kosoltti huumoria mukaan,siellä vaki-istujat "tietää" paljon asioita tai ainakin luulevat tietävänsä eli yksinkertaistettuna jos on ajankulu ongelmia niin saat nauraen ajan kulumaan lukemalla heidän kommenttejaan ja mikä mahtavinta se ""viisaus"" joko suorastaa ylitsepursuavana hämmentää kaikkia meitä oppineita.

      • hiphurraaa

        Pidän järkeni ja aikani kuluu paljon paremmin kuin chatin "viisaitten " seurassa . Pieni on osa-alue jutuissa "viisailla".


      • Viisastako

        Nimim:"kwintaus" Kun olet noin järkevä, mitä annat ymmärtää. Ennen kuin arvostelet muita chattaajia. Pitäiskö sinun tietää " noin oppineena" Pilkun jälkeen tulee välilyönti.
        Vai oletko sinäkin niitä, jotka vain luulee tietävänsä ja oppineensa?
        Minua huvittaa kaltaisesi, omaan näppäryyteensä kompastuvat nokkijat.

        Kyllä ikäihmiset chatissa paljon tietääkin asioista. Ehkä enemmän niitä käytännön jutuista, joita elämänkoulussa opittu. Vaikka eivät ole opetelleet niinkään teoriaa ja kirjaviisautta, mitä opitaan muissa kouluissa. Ei heitä tyhmiksi silti kannata luokitella.
        Kyllä minä ainakin arvostan nuorempana ihmisenä monien ikäihmisten tietotaitoa.
        Enemmän olen huomannut nuoremmissa keskustelijoissa, omaa älyään korostavia ja muiden älyä väheksyviä "Besserwissereitä"(Besserwisser on saksaa ja tarkoittaa suoraan suomennettuna paremmin tietävää)


      • muklis

        Järjetöntä tosi järjetöntä poistaa asiallinen kommentti.


      • nomutta60
        Viisastako kirjoitti:

        Nimim:"kwintaus" Kun olet noin järkevä, mitä annat ymmärtää. Ennen kuin arvostelet muita chattaajia. Pitäiskö sinun tietää " noin oppineena" Pilkun jälkeen tulee välilyönti.
        Vai oletko sinäkin niitä, jotka vain luulee tietävänsä ja oppineensa?
        Minua huvittaa kaltaisesi, omaan näppäryyteensä kompastuvat nokkijat.

        Kyllä ikäihmiset chatissa paljon tietääkin asioista. Ehkä enemmän niitä käytännön jutuista, joita elämänkoulussa opittu. Vaikka eivät ole opetelleet niinkään teoriaa ja kirjaviisautta, mitä opitaan muissa kouluissa. Ei heitä tyhmiksi silti kannata luokitella.
        Kyllä minä ainakin arvostan nuorempana ihmisenä monien ikäihmisten tietotaitoa.
        Enemmän olen huomannut nuoremmissa keskustelijoissa, omaa älyään korostavia ja muiden älyä väheksyviä "Besserwissereitä"(Besserwisser on saksaa ja tarkoittaa suoraan suomennettuna paremmin tietävää)

        Pilkku,välilyönti,piste ja hiustenhalkoja ,noin pikkutarkkana eläminen on varmasti stressaavaa.


      • silleeen

        Täällä mentiin ihan uusille urille, jopa hiustenhalkomisiin :)


      • Gazza1

        Ennen vanhaan se oli pilkunnussimista.


    • samatnaamat

      Ei tarvitse kuin käydä siellä huoneessa hetken lukea niin tietää totuuden

      • samatnikit

        Ei tarvii mennä edes sisällä näkee jo ulkopuolelta , sama porukka siellä istuu:)


      • bromems

        mu lon tylsää lähettäkää kyssäreit


    • mikäkysymys

      mullon kello|
      soitetaan suuta/

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      26
      4758
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      301
      3662
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      34
      2712
    4. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      37
      2639
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      144
      2195
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      1996
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      121
      1878
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1574
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1492
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      26
      1448
    Aihe