surujen chat

surullistaa

Muutaman kerran olen käynyt chatissa , kuolema ja siihen liittyvät asiat olivat esillä joka kerta. Kait vielä on jotain iloisempia asioita elämässä?

11

414

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kwintaus

Vanhimmat huoneeseen mennessä kannattaa jättää järki matkasta pois ja ottaa kosoltti huumoria mukaan,siellä vaki-istujat "tietää" paljon asioita tai ainakin luulevat tietävänsä eli yksinkertaistettuna jos on ajankulu ongelmia niin saat nauraen ajan kulumaan lukemalla heidän kommenttejaan ja mikä mahtavinta se ""viisaus"" joko suorastaa ylitsepursuavana hämmentää kaikkia meitä oppineita.

• hiphurraaa

Pidän järkeni ja aikani kuluu paljon paremmin kuin chatin "viisaitten " seurassa . Pieni on osa-alue jutuissa "viisailla".

• Viisastako

Nimim:"kwintaus" Kun olet noin järkevä, mitä annat ymmärtää. Ennen kuin arvostelet muita chattaajia. Pitäiskö sinun tietää " noin oppineena" Pilkun jälkeen tulee välilyönti.
        Vai oletko sinäkin niitä, jotka vain luulee tietävänsä ja oppineensa?
        Minua huvittaa kaltaisesi, omaan näppäryyteensä kompastuvat nokkijat.

Kyllä ikäihmiset chatissa paljon tietääkin asioista. Ehkä enemmän niitä käytännön jutuista, joita elämänkoulussa opittu. Vaikka eivät ole opetelleet niinkään teoriaa ja kirjaviisautta, mitä opitaan muissa kouluissa. Ei heitä tyhmiksi silti kannata luokitella.
        Kyllä minä ainakin arvostan nuorempana ihmisenä monien ikäihmisten tietotaitoa.
        Enemmän olen huomannut nuoremmissa keskustelijoissa, omaa älyään korostavia ja muiden älyä väheksyviä "Besserwissereitä"(Besserwisser on saksaa ja tarkoittaa suoraan suomennettuna paremmin tietävää)

• muklis

Järjetöntä tosi järjetöntä poistaa asiallinen kommentti.

• nomutta60
        Viisastako kirjoitti:

Nimim:"kwintaus" Kun olet noin järkevä, mitä annat ymmärtää. Ennen kuin arvostelet muita chattaajia. Pitäiskö sinun tietää " noin oppineena" Pilkun jälkeen tulee välilyönti.
        Vai oletko sinäkin niitä, jotka vain luulee tietävänsä ja oppineensa?
        Minua huvittaa kaltaisesi, omaan näppäryyteensä kompastuvat nokkijat.

Kyllä ikäihmiset chatissa paljon tietääkin asioista. Ehkä enemmän niitä käytännön jutuista, joita elämänkoulussa opittu. Vaikka eivät ole opetelleet niinkään teoriaa ja kirjaviisautta, mitä opitaan muissa kouluissa. Ei heitä tyhmiksi silti kannata luokitella.
        Kyllä minä ainakin arvostan nuorempana ihmisenä monien ikäihmisten tietotaitoa.
        Enemmän olen huomannut nuoremmissa keskustelijoissa, omaa älyään korostavia ja muiden älyä väheksyviä "Besserwissereitä"(Besserwisser on saksaa ja tarkoittaa suoraan suomennettuna paremmin tietävää)

Pilkku,välilyönti,piste ja hiustenhalkoja ,noin pikkutarkkana eläminen on varmasti stressaavaa.

• silleeen

Täällä mentiin ihan uusille urille, jopa hiustenhalkomisiin :)

• Gazza1

Ennen vanhaan se oli pilkunnussimista.

• samatnaamat

Ei tarvitse kuin käydä siellä huoneessa hetken lukea niin tietää totuuden

• samatnikit

Ei tarvii mennä edes sisällä näkee jo ulkopuolelta , sama porukka siellä istuu:)

• bromems

mu lon tylsää lähettäkää kyssäreit

• mikäkysymys

mullon kello|
      soitetaan suuta/

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2993
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2604
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2245
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2158
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1966
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1732
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1546
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1497
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1319
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      29
      1316
    Aihe