Muutaman kerran olen käynyt chatissa , kuolema ja siihen liittyvät asiat olivat esillä joka kerta. Kait vielä on jotain iloisempia asioita elämässä?
surujen chat
11
395
Vastaukset
- kwintaus
Vanhimmat huoneeseen mennessä kannattaa jättää järki matkasta pois ja ottaa kosoltti huumoria mukaan,siellä vaki-istujat "tietää" paljon asioita tai ainakin luulevat tietävänsä eli yksinkertaistettuna jos on ajankulu ongelmia niin saat nauraen ajan kulumaan lukemalla heidän kommenttejaan ja mikä mahtavinta se ""viisaus"" joko suorastaa ylitsepursuavana hämmentää kaikkia meitä oppineita.
- hiphurraaa
Pidän järkeni ja aikani kuluu paljon paremmin kuin chatin "viisaitten " seurassa . Pieni on osa-alue jutuissa "viisailla".
- Viisastako
Nimim:"kwintaus" Kun olet noin järkevä, mitä annat ymmärtää. Ennen kuin arvostelet muita chattaajia. Pitäiskö sinun tietää " noin oppineena" Pilkun jälkeen tulee välilyönti.
Vai oletko sinäkin niitä, jotka vain luulee tietävänsä ja oppineensa?
Minua huvittaa kaltaisesi, omaan näppäryyteensä kompastuvat nokkijat.
Kyllä ikäihmiset chatissa paljon tietääkin asioista. Ehkä enemmän niitä käytännön jutuista, joita elämänkoulussa opittu. Vaikka eivät ole opetelleet niinkään teoriaa ja kirjaviisautta, mitä opitaan muissa kouluissa. Ei heitä tyhmiksi silti kannata luokitella.
Kyllä minä ainakin arvostan nuorempana ihmisenä monien ikäihmisten tietotaitoa.
Enemmän olen huomannut nuoremmissa keskustelijoissa, omaa älyään korostavia ja muiden älyä väheksyviä "Besserwissereitä"(Besserwisser on saksaa ja tarkoittaa suoraan suomennettuna paremmin tietävää) - muklis
Järjetöntä tosi järjetöntä poistaa asiallinen kommentti.
- nomutta60
Viisastako kirjoitti:
Nimim:"kwintaus" Kun olet noin järkevä, mitä annat ymmärtää. Ennen kuin arvostelet muita chattaajia. Pitäiskö sinun tietää " noin oppineena" Pilkun jälkeen tulee välilyönti.
Vai oletko sinäkin niitä, jotka vain luulee tietävänsä ja oppineensa?
Minua huvittaa kaltaisesi, omaan näppäryyteensä kompastuvat nokkijat.
Kyllä ikäihmiset chatissa paljon tietääkin asioista. Ehkä enemmän niitä käytännön jutuista, joita elämänkoulussa opittu. Vaikka eivät ole opetelleet niinkään teoriaa ja kirjaviisautta, mitä opitaan muissa kouluissa. Ei heitä tyhmiksi silti kannata luokitella.
Kyllä minä ainakin arvostan nuorempana ihmisenä monien ikäihmisten tietotaitoa.
Enemmän olen huomannut nuoremmissa keskustelijoissa, omaa älyään korostavia ja muiden älyä väheksyviä "Besserwissereitä"(Besserwisser on saksaa ja tarkoittaa suoraan suomennettuna paremmin tietävää)Pilkku,välilyönti,piste ja hiustenhalkoja ,noin pikkutarkkana eläminen on varmasti stressaavaa.
- silleeen
Täällä mentiin ihan uusille urille, jopa hiustenhalkomisiin :)
- Gazza1
Ennen vanhaan se oli pilkunnussimista.
- samatnaamat
Ei tarvitse kuin käydä siellä huoneessa hetken lukea niin tietää totuuden
- samatnikit
Ei tarvii mennä edes sisällä näkee jo ulkopuolelta , sama porukka siellä istuu:)
- bromems
mu lon tylsää lähettäkää kyssäreit
- mikäkysymys
mullon kello|
soitetaan suuta/
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?5145583Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1255019Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.292402- 4082234
Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut401390Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1751210- 651132
Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies
Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N101019Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll73991Teennäinen ihminen?
Eilen joku halusi ottaa siitä aihetta. Millainen ihminen on teennäinen? Joku mielikuva itsellänikin on, että sellainen132948