surujen chat

surullistaa

Muutaman kerran olen käynyt chatissa , kuolema ja siihen liittyvät asiat olivat esillä joka kerta. Kait vielä on jotain iloisempia asioita elämässä?

11

410

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kwintaus

Vanhimmat huoneeseen mennessä kannattaa jättää järki matkasta pois ja ottaa kosoltti huumoria mukaan,siellä vaki-istujat "tietää" paljon asioita tai ainakin luulevat tietävänsä eli yksinkertaistettuna jos on ajankulu ongelmia niin saat nauraen ajan kulumaan lukemalla heidän kommenttejaan ja mikä mahtavinta se ""viisaus"" joko suorastaa ylitsepursuavana hämmentää kaikkia meitä oppineita.

• hiphurraaa

Pidän järkeni ja aikani kuluu paljon paremmin kuin chatin "viisaitten " seurassa . Pieni on osa-alue jutuissa "viisailla".

• Viisastako

Nimim:"kwintaus" Kun olet noin järkevä, mitä annat ymmärtää. Ennen kuin arvostelet muita chattaajia. Pitäiskö sinun tietää " noin oppineena" Pilkun jälkeen tulee välilyönti.
        Vai oletko sinäkin niitä, jotka vain luulee tietävänsä ja oppineensa?
        Minua huvittaa kaltaisesi, omaan näppäryyteensä kompastuvat nokkijat.

Kyllä ikäihmiset chatissa paljon tietääkin asioista. Ehkä enemmän niitä käytännön jutuista, joita elämänkoulussa opittu. Vaikka eivät ole opetelleet niinkään teoriaa ja kirjaviisautta, mitä opitaan muissa kouluissa. Ei heitä tyhmiksi silti kannata luokitella.
        Kyllä minä ainakin arvostan nuorempana ihmisenä monien ikäihmisten tietotaitoa.
        Enemmän olen huomannut nuoremmissa keskustelijoissa, omaa älyään korostavia ja muiden älyä väheksyviä "Besserwissereitä"(Besserwisser on saksaa ja tarkoittaa suoraan suomennettuna paremmin tietävää)

• muklis

Järjetöntä tosi järjetöntä poistaa asiallinen kommentti.

• nomutta60
        Viisastako kirjoitti:

Nimim:"kwintaus" Kun olet noin järkevä, mitä annat ymmärtää. Ennen kuin arvostelet muita chattaajia. Pitäiskö sinun tietää " noin oppineena" Pilkun jälkeen tulee välilyönti.
        Vai oletko sinäkin niitä, jotka vain luulee tietävänsä ja oppineensa?
        Minua huvittaa kaltaisesi, omaan näppäryyteensä kompastuvat nokkijat.

Kyllä ikäihmiset chatissa paljon tietääkin asioista. Ehkä enemmän niitä käytännön jutuista, joita elämänkoulussa opittu. Vaikka eivät ole opetelleet niinkään teoriaa ja kirjaviisautta, mitä opitaan muissa kouluissa. Ei heitä tyhmiksi silti kannata luokitella.
        Kyllä minä ainakin arvostan nuorempana ihmisenä monien ikäihmisten tietotaitoa.
        Enemmän olen huomannut nuoremmissa keskustelijoissa, omaa älyään korostavia ja muiden älyä väheksyviä "Besserwissereitä"(Besserwisser on saksaa ja tarkoittaa suoraan suomennettuna paremmin tietävää)

Pilkku,välilyönti,piste ja hiustenhalkoja ,noin pikkutarkkana eläminen on varmasti stressaavaa.

• silleeen

Täällä mentiin ihan uusille urille, jopa hiustenhalkomisiin :)

• Gazza1

Ennen vanhaan se oli pilkunnussimista.

• samatnaamat

Ei tarvitse kuin käydä siellä huoneessa hetken lukea niin tietää totuuden

• samatnikit

Ei tarvii mennä edes sisällä näkee jo ulkopuolelta , sama porukka siellä istuu:)

• bromems

mu lon tylsää lähettäkää kyssäreit

• mikäkysymys

mullon kello|
      soitetaan suuta/

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      107
      4716
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      396
      1426
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      188
      1085
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      110
      1078
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      990
    6. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      11
      922
    7. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      921
    8. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      911
    9. tilitoimistopiirainen huutaa

mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt
      Kuhmo
      10
      907
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      876
    Aihe