Syöminen Gambiassa

mys

Syökää herranjestas aitoa paikallista ruokaa,jossain kaduilla tai jonkun tekemänä jonkun paikallisen kaverinne pihalla!!Älkää jämähtäkö hotelleihin syömään!" Järjetöntä koska tuo ruuanteko ,sen katseleminen on ELÄMYS!Ja ruuan maku...WAU!

11

586

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mys

Neuvoni:Tutustukaa johonkin paikalliseen,on hän taxikuski,kuka vaan jolla on vamo,ehdottakaa että haluisitte syödä ja nähdä koko prosessin (kestää tunteja mut on sen arvosta),käykää hakeen ruokatarvikkeet ja maksakaa ruuat itelle ja parheelle.ETTE KADU.

• mys

Oon tehny noin vuosien aikana min. 10 krt ja joka kerta on ollu upea elämys.RAKASTAN GAMBIAA.

• myskihärkä

Kotussa on hotelli nimeltään Kombo,sen paikan aamupala on jotain upeeta,sadoissa hotelleissa on tullu syötyä muttei missään päästy lähellekkään samaa.SUOSITTELEN.

• taaskerran

Myskihärkä Hei ! Tässä ketjussa puhutaan nimenomaan aidon, paikallisen ruoan syömisestä eikä mistään hotellin kansainvälisestä aamiaisesta.
      Todella harmi nuo All Inclusive-hotellit, siinä ei sitten gambialaisesta, aidosta ruosta tiedetäkään loman jälkeen yhtään mitään, todella harmi koska gambialainen ruoka on TODELLA hyvää.

• myskihärkä

Rauhotu...

• Kulinaristimatka

Kampialainen leipälätty on oikein hyvää.
      Taikina tehdään aidoista jauhoista ja sitten se paistetaan, Nami nami....

• taaskerran

tais kolahtaa Myskihärkä ? Buaaahhhhhh

• Helena87

Mulla on tapana ottaa aamupalaksi gambialainen spermanentti.

• Eipakay

Gambialainen ruoka ei maistu minulle, yleensä tunkkaisen makuista ja rakenne on mössömäistä.

• Maniokki

Pysyy kuitenkin sisällä ja ei mene pakki sekaisin? Toisin kuin Intiassa...

• IhanaKampia

Kampiassa minulla on aina pakki sekaisin mutta ei se haittaa. Ystävälliset narkkaribumsterit hakevat aina lääkettä ja yrjöt jäävät muutamaan kertaan päivässä.
      Opettivat minut vetämään sätkää joka haisi kyllä ihan marille.
      Nauratti sitten ihan hitosti ja naurupyrskähdyksien aikana se löysä kakka hienosti aina räjähteli pytyn laidoille ja joskus vähän seinillekin....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      179
      5012
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      19
      4397
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3117
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2962
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2892
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27