Syökää herranjestas aitoa paikallista ruokaa,jossain kaduilla tai jonkun tekemänä jonkun paikallisen kaverinne pihalla!!Älkää jämähtäkö hotelleihin syömään!" Järjetöntä koska tuo ruuanteko ,sen katseleminen on ELÄMYS!Ja ruuan maku...WAU!
Syöminen Gambiassa
11
521
Vastaukset
- mys
Neuvoni:Tutustukaa johonkin paikalliseen,on hän taxikuski,kuka vaan jolla on vamo,ehdottakaa että haluisitte syödä ja nähdä koko prosessin (kestää tunteja mut on sen arvosta),käykää hakeen ruokatarvikkeet ja maksakaa ruuat itelle ja parheelle.ETTE KADU.
- mys
Oon tehny noin vuosien aikana min. 10 krt ja joka kerta on ollu upea elämys.RAKASTAN GAMBIAA.
- myskihärkä
Kotussa on hotelli nimeltään Kombo,sen paikan aamupala on jotain upeeta,sadoissa hotelleissa on tullu syötyä muttei missään päästy lähellekkään samaa.SUOSITTELEN.
- taaskerran
Myskihärkä Hei ! Tässä ketjussa puhutaan nimenomaan aidon, paikallisen ruoan syömisestä eikä mistään hotellin kansainvälisestä aamiaisesta.
Todella harmi nuo All Inclusive-hotellit, siinä ei sitten gambialaisesta, aidosta ruosta tiedetäkään loman jälkeen yhtään mitään, todella harmi koska gambialainen ruoka on TODELLA hyvää. - myskihärkä
Rauhotu...
- Kulinaristimatka
Kampialainen leipälätty on oikein hyvää.
Taikina tehdään aidoista jauhoista ja sitten se paistetaan, Nami nami.... - taaskerran
tais kolahtaa Myskihärkä ? Buaaahhhhhh
- Helena87
Mulla on tapana ottaa aamupalaksi gambialainen spermanentti.
- Eipakay
Gambialainen ruoka ei maistu minulle, yleensä tunkkaisen makuista ja rakenne on mössömäistä.
- Maniokki
Pysyy kuitenkin sisällä ja ei mene pakki sekaisin? Toisin kuin Intiassa...
- IhanaKampia
Kampiassa minulla on aina pakki sekaisin mutta ei se haittaa. Ystävälliset narkkaribumsterit hakevat aina lääkettä ja yrjöt jäävät muutamaan kertaan päivässä.
Opettivat minut vetämään sätkää joka haisi kyllä ihan marille.
Nauratti sitten ihan hitosti ja naurupyrskähdyksien aikana se löysä kakka hienosti aina räjähteli pytyn laidoille ja joskus vähän seinillekin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713378
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541899Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471829Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591744- 771614
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3441558Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811409The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201278Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251165- 1581162