Kiitän todella paljon ja myös tiedoista että voiko tota vanhaa konsolia ees modata. jos voi niin miten ja sillee.
Onko kenelläkään PS3 Jailbreak tiedosto 4.82 CFW
11
1880
Vastaukset
- KatoVittuGooglesta
Näillä ohjeilla pääsee varmaan hyvin alkuun, jos englanninkieli sujuu. Muista tarkistaa että konsolisi on tuettu malli.
http://www.psx-place.com/threads/ps3xploit-flash-writer-aka-cfw-installer-supports-all-ps3-fat-models-most-slim-models.16876/ - xLeikkuz-Modz
Minulla on Ps3 Jailbreak
- PaskaModaaja
Omistan siis jailbreak konsolin ja en saa mod menuja toimimaan. Lataan tiedostot USB tikulle ja sieltä laitan pleikkarin multimanille jonka jälkeen käyn laittamassa mod menun oikeaan kohtaan ja eboot pinnin oikeaan peliin mutta ei silti suostu toimimaan. Osaisiko joku auttaa?
- FINMODZ
Sinun ps3 täytyy olla dex muodossa voit vaihtaa sen rebugtoolboxista ILOISTA MODAILUA 👍😀
- Eepi-_-
Olisko jollaki myydä kovalevyä ps3 jb ku itellä irtisanoutui ja multa vai kyllä ostaa jb
- Softmodaaja
Jos ei englanninkieli ja googletus taivu niin ei kyllä kannata näihin aikuisten leikkeihin ryhtyä. Heti ekana mennään kumminkin GTA V onlineen custom firmiksellä ja OHO kun sitten koko PSN tunnus potkitaan pois internetistä ja pikkupojat ihmettelee ku sinne meni kaikki viikkorahat viimeseltä 5:ltä vuodelta. Ja vaikka kuinka itkuisia soittoja sinne soittelisi niin ei se tili tule ikinä takaisin.
- ksfjkjksdklsfkdkl
Jos ostaa käytetyn PS3:n johon entinen omistaja on tunaroinut jailbreakin ja saanut potkut PSN:stä, palautuuko konsoli normaaliksi käyttökelpoiseksi jos asentaa usb tikulta virallisen firmiksen vai pystyykö tätä edes tekemään? Onko niillä PSN:ssä laitteen sarjanumero tiedossa jonka perusteella estäisivät sillä pelaamisen onlinessä vai perustuuko esto pelkkään PSN tunnukseen? Jos luo uuden pääkäyttäjän uudella tunnuksella viralliseksi palautetulla firmiksellä, onnistuuko käyttö normaalisti? Vai onko modatut PS3:t silkkaa elektroniikkajätettä? Tämänhän pitäisi nostaa alkuperäiskuntoisten arvoa...
- FINMODZ
Kaikki saavat jossakin välissä bannit aina psn networkistä mutta voit vaihtaa psid ja idps ccapi kautta. Idps ja psid maksavat 11€. KÄYTÄKÄÄ NIITÄ PSNPACHIÄ JA PSNINJAA
- PSN-DEXreall
MIKS PÄIVITTÄÄ KU VANHAT PÄIVITYS VERSIOT TOIMIVAT IHAN HYVIN JA EI TUKE HELPOSTI CID BANNEI
- FINMODZ
JOTKUN pkg sovellukset eivät toimi vanhoissa päivityksissä ILOISTA MODAILUA 👍😀
- Anonyymi
Juu kannattaa kattoa onko tuettu malli ettei se brickkaa ja älä ikinä mene onlinee ilman että käytät spoofferia muuten tulee console bannit ja eiku 20dollarin CID:iä ostelemaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569