Teksti-TV:n salaiset sivut

Teksti-TV:ssä on salaiset sivut, joita hallinnoi Saksin armeija. Niitä hoitaa Yle.
Sivuilla on salaista tietoa, mm. sisäpiirin sijoitustietoa. Ne ovat pienen piirin käytössä.

17

284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vl-rules

      Oikealla palstalla olet. Siitä on suuri apu VL liikemies- koijareille.

    • Sivut ovat kytköksissä IMF:ään ja kansainväliseen sijoitusrenkaaseen.Se taas on kytköksissä Pedon Valtakuntaan, jota rakennetaan parhaillaan.

      • Ehkä tuo avohoidon käyttö on mennyt liian pitkälle. Kukaan ei valvo lääkityksen asianmukaista käyttöä.


      • Vl-lääkäri
        he-ma kirjoitti:

        Ehkä tuo avohoidon käyttö on mennyt liian pitkälle. Kukaan ei valvo lääkityksen asianmukaista käyttöä.

        Käytä dosettia.


    • Varmatietokotisiionista

      Jos Suomi liittyy NATOon niin Saksin armeija miehittää maan.

      • Onko mielestäsi Saksan armeija ollut aktiivi hyökkäämään johonkin v45 jälkeen.
        Jos on, kerro mihin?


      • saksin

        Pojat, sekotattekohan Saksin ja Saksan?


      • Viru

        Saksi on liki sama kuin DDR.


      • saksin kirjoitti:

        Pojat, sekotattekohan Saksin ja Saksan?

        Saksin armeija ei ole toiminut viime vuosisadan alkuvuosien jälkeen.


      • Viru kirjoitti:

        Saksi on liki sama kuin DDR.

        Ei sekään ole ollut voimissaan vuosikausiin.


      • Kesitas kirjoitti:

        Saksin armeija ei ole toiminut viime vuosisadan alkuvuosien jälkeen.

        Saksin armeija on voimissaan, se toimii yli 30 maassa, Suomessakin se on puolustusvoimien sisällä.


      • TÄHTIKANAVA- kirjoitti:

        Saksin armeija on voimissaan, se toimii yli 30 maassa, Suomessakin se on puolustusvoimien sisällä.

        Höpsis.
        Näyttöä pöytään?


    • Sorosko.hermona

      Mistä ihmeestä tiedät tuon?
      Ja kuka YLE:ssä tätä junailee?

      • Saadaan tietoja eri puolilta, varustaudutaan Vihan aikaan.

        Välittäjänä Ylen suuntaan toimii mm. Jungner.


    • w23eqnh

      Tähtikanavan pitäisi muuttaa nimikerkkinsä Suolikanavaksi.

      Sellaista sooppa liki joka avaus.

    • saksofonisti_evp

      Joo, sivujen numerot ovat viisi merkkiä pitkät ja sisältävät myös heksanumerot A-F. Sivut ovat mustavalkoiset turvallisuussyistä.

      Saksin armeija ei ole enää pinnassa, kun arjalaisilla on nykyisin Sax'n-Anhalt osavaltiona. Mutta pyssyjä sielläkin on. Ja pateja niihin myös.

    • lakkoaaaa

      Ei tämänkaltainen aivan käsittämätöntä olisi. Kyse vain olisi rahamaailman kuplan puhkeaminen.
      Nykyinen järjestelmä perustuu mielettömään velkaan ja paperiin, jonka arvo on nolla, mutta jolla on vain se "luottamus", jolla numerolla se on varustettu. Ne joilla on velkaa nettoavat, ne jotka säästävät menettävät. Ja tällaiset kuin eliitin eläkejärjestelyjen ilmi tulo ja kiristykset, jotka kohdistuvat veronmaksajiin, lisää yhteiskunnallisen tasapainon järkkymistä. Hallitukset ovat jo salaa varustautuneet kansalaisten alalla pitämiseen ympäri lännen ainakin, raporttteja tällaisista joukoista on vuotanut julki jo joitakin vuosikymmeniä.
      Rahamaailman kehitys enteilee romahdusta ja hiuksia nostattavia mullistuksia.
      Jotain tähän suuntaan saattaisi olla tekeillä, vaikka tämä on vain arvailua.
      Kyse olisi, millä hallitukset pysyvät pystyssä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe