Teksti-TV:ssä on salaiset sivut, joita hallinnoi Saksin armeija. Niitä hoitaa Yle.
Sivuilla on salaista tietoa, mm. sisäpiirin sijoitustietoa. Ne ovat pienen piirin käytössä.
Teksti-TV:n salaiset sivut
17
284
Vastaukset
- Vl-rules
Oikealla palstalla olet. Siitä on suuri apu VL liikemies- koijareille.
Sivut ovat kytköksissä IMF:ään ja kansainväliseen sijoitusrenkaaseen.Se taas on kytköksissä Pedon Valtakuntaan, jota rakennetaan parhaillaan.
Ehkä tuo avohoidon käyttö on mennyt liian pitkälle. Kukaan ei valvo lääkityksen asianmukaista käyttöä.
- Vl-lääkäri
he-ma kirjoitti:
Ehkä tuo avohoidon käyttö on mennyt liian pitkälle. Kukaan ei valvo lääkityksen asianmukaista käyttöä.
Käytä dosettia.
- Varmatietokotisiionista
Jos Suomi liittyy NATOon niin Saksin armeija miehittää maan.
Onko mielestäsi Saksan armeija ollut aktiivi hyökkäämään johonkin v45 jälkeen.
Jos on, kerro mihin?- saksin
Pojat, sekotattekohan Saksin ja Saksan?
- Viru
Saksi on liki sama kuin DDR.
saksin kirjoitti:
Pojat, sekotattekohan Saksin ja Saksan?
Saksin armeija ei ole toiminut viime vuosisadan alkuvuosien jälkeen.
Kesitas kirjoitti:
Saksin armeija ei ole toiminut viime vuosisadan alkuvuosien jälkeen.
Saksin armeija on voimissaan, se toimii yli 30 maassa, Suomessakin se on puolustusvoimien sisällä.
TÄHTIKANAVA- kirjoitti:
Saksin armeija on voimissaan, se toimii yli 30 maassa, Suomessakin se on puolustusvoimien sisällä.
Höpsis.
Näyttöä pöytään?
- Sorosko.hermona
Mistä ihmeestä tiedät tuon?
Ja kuka YLE:ssä tätä junailee?Saadaan tietoja eri puolilta, varustaudutaan Vihan aikaan.
Välittäjänä Ylen suuntaan toimii mm. Jungner.
- w23eqnh
Tähtikanavan pitäisi muuttaa nimikerkkinsä Suolikanavaksi.
Sellaista sooppa liki joka avaus. - saksofonisti_evp
Joo, sivujen numerot ovat viisi merkkiä pitkät ja sisältävät myös heksanumerot A-F. Sivut ovat mustavalkoiset turvallisuussyistä.
Saksin armeija ei ole enää pinnassa, kun arjalaisilla on nykyisin Sax'n-Anhalt osavaltiona. Mutta pyssyjä sielläkin on. Ja pateja niihin myös. - lakkoaaaa
Ei tämänkaltainen aivan käsittämätöntä olisi. Kyse vain olisi rahamaailman kuplan puhkeaminen.
Nykyinen järjestelmä perustuu mielettömään velkaan ja paperiin, jonka arvo on nolla, mutta jolla on vain se "luottamus", jolla numerolla se on varustettu. Ne joilla on velkaa nettoavat, ne jotka säästävät menettävät. Ja tällaiset kuin eliitin eläkejärjestelyjen ilmi tulo ja kiristykset, jotka kohdistuvat veronmaksajiin, lisää yhteiskunnallisen tasapainon järkkymistä. Hallitukset ovat jo salaa varustautuneet kansalaisten alalla pitämiseen ympäri lännen ainakin, raporttteja tällaisista joukoista on vuotanut julki jo joitakin vuosikymmeniä.
Rahamaailman kehitys enteilee romahdusta ja hiuksia nostattavia mullistuksia.
Jotain tähän suuntaan saattaisi olla tekeillä, vaikka tämä on vain arvailua.
Kyse olisi, millä hallitukset pysyvät pystyssä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 136969
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514