Matkaaseuraa mummolle

mummukka64

Olen 54 v. nainen. En ole koskaan käynyt missään Suomen ulkopuolella. Haluaisin matkustaa syksyllä jonnekkin lämpimään viikoksi tai kahdeksi. Jos olet kiinnostunut lähtemään ummikolle matkaseuraksi, ota yhteyttä. Voitaisiin ensin tavata ja sopia minne lähdetään. En välitä rannalla makaamisesta vaan tykkään katsella paikkoja ja liikkua lämpimässä.

8

611

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matkaseuraapappa

Hei
      Olen 78v mies Etelä-Suomesta enkä itsekään käynyt koskaan ulkomailla. Lähtisin mielelläni ulkomaanmatkalle jos vaan syksyllä olen enää hengissä, lentäminen pelottaa kyllä vähän mutta ehkä se nyt kuitenkin onnistuu kuin on nuori nainen matkassa. Tiedätkö sinä?, saako koneeseen ottaa mukaan lääkerobotti ja 20L happipullot?, ite en nää mitään ongelmia tulla matkustamaan vaikka paksunsuolen poistoleikkausta tehtiin kesällä 2017, käytössä on kuitenkin ulostepussi mikä on täysin huomaamaton. Ihan hyvä ehdotus että voitaisiin tavata ensin jossakin, minulle sopisi esimerkiksi ABC Asema Kirkonkyläntie 39, 00780 Helsingissä minne lapsenlapset voisi tuoda minut sovittuun aikaan. Ehkä innostuin vähän liikaa, mutta olisi yksi matkakohde jos saan ehdottaa jo tässä vaiheessa, olen aina unelmoinut että pääsisin Ahvenanmaalle katsomaan Kastelholman linna ja Pommeri joka on entinen laivanvarustaja Gustaf Eriksonin rahtipurjealus.

Ystävällisin t
      Holger jr Wiklund

• mummukka64

Kuullostaa mukavalta matkakohteelta. Älä terveydestäsi huoli, minullakin ollut tippuri monta kertaa. Kyllä me pärjätään.

• Hansus
    • IsoMela29v

Menkääs ny kääkät hautuumaalle. Siellä aina ystavä.

• 8903452

Menepä Isomela29v itse sinne hautuumaalle, sinunlaisille sontakasoille se on oikea paikka.......ymmärrätkö ollenkaan että itsekin vanhenet ja kääkkä tulee sinustakin ehkä vielä pahempi ellet päätä päiviäs jo ennen sitä.......

• Matkailija2018
    • huomaakotoinen

54 v nainen ei ole mikään mummu, vaan nainen parhaassa iässä. Itselläni on 56 v naisystävä ja olen erittäin tyytyväinen häneen. Tietysti jos sinulla on lapsenlapsia, niin voit kutsua itseäsi mummuksi, ei muuten.

• Papankakka69

Olen 89 vuotias pappa täältä Ahvenanmaasta ja voisin lähteä mukaan muista ottaa lapsenlapset mukaa (100% en oo pedo)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      22
      5091
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      2
      4333
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      101
      1312
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1310
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1220
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1094
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      17
      913
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      855
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      793
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      779
    Aihe