Igor-Setä tuottaa kohta kallista tuulisähköä

NestoriLuodosta

Venäläinen oligarkki Igor Paplov alkaa tuottaa kohta meille porilaisille kaikkille veronmaksajille kallista energiaa eli tuulisähköä. Igor-Setä kertoi ettei heillä kotimaassa olla niin pöljiä että jaetaan miljarditolkulla oligarkeille rahaa, kyllä ne itse pitää varastaa ja koijata.

15

424

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rahansapessyt

Ei varmaan ihan ilmaiseksi saanut kaavaa. Taisi olla monta rahastonhoitajan pussia auki, kun tulevia vaaleja täytyy rahoittaa. On mielenkiintoista lukea tulevista ilmoituksista, keitä kaikkia siellä lahjoittajien joukossa on. Tosin isot summat hoidellaan vaikka salkussa Ruotsista, kuten jollain puolueella on kokeiltuna.

• voimiteolhyvvee

mulla oligarkkipäivä lauantaina

• Taavi5

Yksi ryssä suttaa maisemat propelleillaan ja toinen suttaa jokemme nikkelillä.

• Työtärkeää

He eivät suttaa mitään. He ovat työnantajia.
        Harjavallan suttaaja oli paikallinen työntekijä.
        Maiseman pilaaminen on makuasia.

• Työtä Suomessa tarvitaan ja omat porvarit ei sitä anna , joten parempi ottaa sieltä mistä saa . Ehkä tuet ja muu tuotto sentään jää suurelta osin kotimaahan ja osa Poriinkin.

• Entinenkunnankoukku

Kyllä olikarkit ovat syöttäneet Wahlmannille pihviä ja voikastiketta tarpeeksi. Riitti hyvin "parlamentaariseen" junttaamiseen.

• RaunokinIhmettelee

Wahlmania vastustavat väittävät että Esan kustessa kastuvat enemmän hänen housunsa kuin pytty.

• Pikku-Arvi

"Harjavallan suttaaja oli tavallinen työntekijä" , niin oli eräs entinen keskitysleirin kirjanpitäjäkin mutta sai silti linnatuomion. Onko muuten selvinnyt että mikseivät Porin päättäjät maksaneet nikkelitehtaalle mitään jokeen päästetyistä tuotteista, Vladimir ei ottanut tai vaatinut tuotteista edes raaka-aineiden hintaa. Kiittivätkö porilaiset edes Vladimiriä että tämä tarjosi nämä nikkelit, koboltit sulfaatit porilaisille ilmaiseksi?

• Joskusjärkipuuttuu

Natsien keskitysleirit eivät ole oikein vertailukelpoinen asia päästövahinkoon verrattuna.

• LudmilaSkurahaara

Vladi ilmoitti Porin kaupunginhallitukselle että tämä eka 60 tonnin satsi oli ilmaistarjous mutta seuraavista päästöistä hän ottaa täyden hinnan.

• Merensinisyydestä

Tuulisähkö puistoista. Porin kaupungin tulee itse rakantee tuulivoimaloita sähkön tuottamiseksi kaupunkilaisilleen. Ehdottomasti suhtaudun kielteisenä, että Venäläiset rakennuttaisivat tuulivoimaloita Poriin on ei ei. Venäjä ja siellä asuvia ja minulle tuttuja, sekä Venäjän entisien alusmaiden osalta olen heidän menneisyyttä seurannut. Useista maista, ei Venäjä saa liikaa vallata määräysvaltaa maassamme. Ukraina on viimeinen hyvä esimerkki, Venäjälle itsenäiseksi maasta alueiden valtaaminen. Olen suhtautunut myöskin Pyhäjoelle atomivoimalan rakentamiseksi kielteisesti Venäläisten toimesta. Myös Suomalaiset, eivät hallitse hyvin Venäläisten kulttuuria ja sopimusten pitävyyksiä, koska täytyisi hallita täydellisesti.

• Tassut

Todella komeat myllyt tulee Pahamäkeen...
      On niitä upea katsella

• RaunoIhmettelee

On niitä upea katsella ja on myllytukiakin kiva maksella.

• Verotulotlisääänryy

Myllyistä on paljon enemmän tuloja kuin menoja eli tienaat myllyistä.

• Pikku-Arvi

Ilmeisesti viestisi oli tarkoitettu Paplovin Igorille, varmaan olikin koska puhuit tienaamisesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      233
      2162
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1808
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      60
      1426
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1215
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1058
    6. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      60
      1054
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      990
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      984
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      834
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      832
    Aihe