Osaisko joku sanoa onko kreetan rotkot ja patikointireitit kaikki maksullisia vai löytyykö mistään ilmaisia mahdollisuuksia vastaavaan? Entä paikallisbussien hinnat? Tuliskohan kolmihenkisen perheen kulkeminen vuokra-autolla halvemmaksi?
Kreetan rotkot?
5
688
Vastaukset
- Anidri
Katso Kreeta .info
- Kreeta-fani
Miksi kirjoitat tähän ketjuun, kun tuolla on ketju Kreeta-asioille?
- ogelma
Jaa, miksi itse leikit jotain palstapoliisia ! Minulla ainakin näkyy hakuna, matkakohteet, eurooppa, kreikka, kreeta - joten mikä on ongelma ?
Milloin olette menossa ? Monet rotkoista suljettuna keväällä runsaan veden ja sortumavaarojen takia. Vuokra auto melkoisen hankala, kun samarian vaelluskin 18km, auto odottaisi rotkon alkupäässä ? Bissilla halpaa matkustaa - rti
Kiitos vastauksesta. Toukokuun alkupuolella mennään. Jos jollakulla on omakohtaisia kokemuksia rotko tsi muista patikointi retlistä niin kertokaa ihmeessä. Niistä löytyy aina jotain uutta mitä ei välttämättä kreeta infosta saa.
- Käynyt
Omasta Kreetan reissusta on aikaa, mutta päällimmäiseksi jäi, että korkeuserot ovat melkoisia ja kenkien tulee olla tukevat ja hyvin sisäänajetut. Itse käytin tukevia vaellussandaaleja, mutta kevyet, oikeat vaelluskengät eivät ole liioittelua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk306201Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin193244Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.521390Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_181345Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.251234PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1651199- 1301041
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport441028- 39926
- 145840