Osaisko joku sanoa onko kreetan rotkot ja patikointireitit kaikki maksullisia vai löytyykö mistään ilmaisia mahdollisuuksia vastaavaan? Entä paikallisbussien hinnat? Tuliskohan kolmihenkisen perheen kulkeminen vuokra-autolla halvemmaksi?
Kreetan rotkot?
5
739
Vastaukset
- Anidri
Katso Kreeta .info
- Kreeta-fani
Miksi kirjoitat tähän ketjuun, kun tuolla on ketju Kreeta-asioille?
- ogelma
Jaa, miksi itse leikit jotain palstapoliisia ! Minulla ainakin näkyy hakuna, matkakohteet, eurooppa, kreikka, kreeta - joten mikä on ongelma ?
Milloin olette menossa ? Monet rotkoista suljettuna keväällä runsaan veden ja sortumavaarojen takia. Vuokra auto melkoisen hankala, kun samarian vaelluskin 18km, auto odottaisi rotkon alkupäässä ? Bissilla halpaa matkustaa - rti
Kiitos vastauksesta. Toukokuun alkupuolella mennään. Jos jollakulla on omakohtaisia kokemuksia rotko tsi muista patikointi retlistä niin kertokaa ihmeessä. Niistä löytyy aina jotain uutta mitä ei välttämättä kreeta infosta saa.
- Käynyt
Omasta Kreetan reissusta on aikaa, mutta päällimmäiseksi jäi, että korkeuserot ovat melkoisia ja kenkien tulee olla tukevat ja hyvin sisäänajetut. Itse käytin tukevia vaellussandaaleja, mutta kevyet, oikeat vaelluskengät eivät ole liioittelua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15110934
- 525220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452433- 302133
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131701Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421544Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301241Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351166Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317892