Otatko käyttöön mobilepayn kaupan kassalla?
Mobilepay ässä -kaupassa
9
405
Vastaukset
Vasta sitten, kun ei muuta valintamahdollisuutta enää ole.
- Miksi-raha-ei-kelpaa
Niin kauan kun seinästä ja tiskiltä saa paperi rahaa, en käytä muuta. Se on rahanhaaskausta alkaa vinguttaa mitään kortteja.
- Mikä_milloinkin
En ota käyttöön mobiilimaksamista, koska elämäni ei pyöri puhelimen ympärillä muutoinkaan. Ja jos jokin on hukassa tai ei ole mukana, niin se on minulla puhelin.
Meitä vanhenevia ihmisiä syytetään mielestäni osin perusteetta siitä, että emme osaa käyttää tietotekniikkaa. Asia ei ole näin yksioikoinen. Kun ei ole enää pissis-ikäinen, osaa itse arvioida, mihin mitäkin välinettä tai sovellusta haluaa käyttää ja onko todella kaikki mitä markkinoille tulee, tarpeellista. Minä esimerkiksi osaan, kiitos menneen työurani, käyttää tietotekniikkaa kohtalaisen hyvin. Mutta osaan myös arvioida ja päättää, milloin ja mihin sitä käytän, en käytä sitä itsetarkoituksellisesti vain osoittaakseni jos en muille niin itselleni, että olen harmaantuvista hapsistani huolimatta timangisti ajassa mukana.
Luin hiljattain lehdestä, että Samsung tuo markkinoille uuden puhelimen, jossa on aivan mahtavia uusia ominaisuuksia. Puhelin osaa esimerkiksi muuttaa selfiet emoijiksi. Ajatelkaapa tätä! Tuskin voimme odottaa, että tämä uusi malli tulee myyntiin. - ö-Öö
Not
Ei kovin testattua tekniikkaa, liikaa kaikenlaisia riskejä. Ei tietoa, millanen standardi joskus tulee, ei sekään kuinka yleinen tekniikka tulevaisuudessa. Korttipelin yleistyminen suomessa kesti monia kymmeniä vuosia. Visa alkaa käymään melkein missä tahansa, siltikin olemassa kolikoilla toimivia kahviautomaatteja.
Paljon mahdollista, jää välivaiheeksi oravannahkojen ja ihmisten siruttamisen väliin. Oikeastaan nykyisin liian monenlaisia maksusysteemeitä, niitä pitäis vähentää ja luoda kaikkialla käyvä ja varma yks standardi, kuten nyt käteinen raha oli. Tää po systeemi ei ole sellainen.
Odottelen siruani.
=DW= en ota kun ei ole älypuhelinta.
- Joppe77
Hyvä systeemi,jos olet vaikka kaupassa ja huomaat kassalla,että lompakko on jäänyt kotiin.Puhelimella hoidat maksun.
- huonovaihtoehto
Ennemmin minä kauppaan mennessä otan lompakon, jossa käteistä/kortteja, kuin kännyn mukaan.
- mtähh
-- noissa kaikemaailman pelikoneissa mitähalleissa ja kauppaliikkeissä - on myös lähimaksuominaisuus kerran ihmettelin erään rouvan kanssa kun hän yritti useaankin ketaan kortillaan nostaa tileiltään rahaa pankkitunnuksillaan eikä onnistunut saamaan mitään
-vieressä pelikoneellaahkeroiva rouva sen sijaan varmaan 5kg kolikoita keräsi pussiinsa ja tallusteli sit tiehensä. tapahtui hirvaskankaalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221310
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä501194Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221173- 1381013
- 99863
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten323809Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602