Miksi helvetissä kaksi jätkää on ohjelmassa EI Kai se ole mikään Hintti ohjelma siis mies valitsi miehen sunnuntain jaksossa
Napakymppi ohjelma
7
226
Vastaukset
- äitykkä
Kuulehan nyt homoseksuaalikin on ihminen, heillekkin annetaan mahdollisuus voittaa matka sekä ystäviä.
- Hajubosa51
Karmaisevaa- tämä suosikkiohjelma pilattu Homoversiolla; kuvottavaa katsella eli ei enää koskaan!
- loveeeee
On aika tulla kaapista ulos, seuraavaksi lepsot saavat toisensa!
Joo kyllä on aikoihin eletty pilalla koko ohjelma
- joikol
hintit ja lesbot saunantaa ja silleesä
- sarjadiggari
Ihan ok laittaa tuollainen erikoisjakso.
Vakiokasvoista sen sijaan voisi joko pianistin tai (mieluummin) juontajan vaihtaa naiseen. Toisi vähän piristystä. - ohjelmoo
Kyllä minä vaihteeksi katselen miehiä juontajina.Komeita herroja vaan ruutuun.Katsojaluvutkin nousevat sillä enemmänhän naiset näitä ohjelmia katselevat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2372228Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101818Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse651511Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801235- 611095
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171088TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161008Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42844- 70842