Poikani, 14v, meni läheiselle kentälle luistelemaan; ei ollut treenejä tänään. Kysyin, että puithan alle myös alasuojan. Ei tahonut tulla vastausta, lopuksi tarkistin asian: ei ollut. Kysyin sitä, että koska harkoissa ja peleissäkin hänellä on se alla niin miksi sen pukeminen on niin vaikeaa? Ymmärrän, että murrosikäiselle pojalleni on kiusallista kaikki sukupuolisuuteen viittavat asiat, mutta kuitenkin hän on oppinut seurassa käyttämään suojia.
Lopuksi kielsin poikaani lähtemästä ulkojäälle.
En oikein ymmärrä tätä häpeää, koska perinteisten "munasuojien" lisäksi hänelle on ostettu shortsi-mallinen suoja.
Pojan jääkiekon pelaaminen vapaa-aikana
5
399
Vastaukset
- Valkku101
Ymmärrän tunteesi, itsekin olen isä. Olen työskennellyt jääkiekkohommissa poikien kanssa ja voin kertoa suoraan sen, että nuorille pojille tulee jostain syystä erektio kun pitäisi pukea suoja; siksi ymmärrän poikaasi. On hyvä, että pojallasi on myös sortsimallisia suojia.
- Kypä
eN OLE VARMA MUT VOI SEKIN OLLA MAHDOLLIST ET SUN SKIDI EI TUNNE SEN KULKUSIAAN NIIN HERKIKS; ELI JOS VALKKU EI VAADI NIIN EI OLE TARVETTAKAAN
- Markku6914
Moi! Oliko sun pojalla jääkiekkohousut jalas?
- ellu615
Mikä ihme siinä on niin vaikeeta? Jääkiekkoon kuuluu suojat! Se on kasvaville pojille ihan hyvää oppiua et täytyy suojata arat paikat. mitä ihmeen häpeetä?
Ehkä poika kokee, että hänen alasuojien käyttönsä kiinnostaa iskää vähän liikaa ja vähän epäterveellä tavalla.
Hän voi olla myös sitä mieltä, että alasuoja luistellessa hätävarjelun liioittelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1212732- 981808
- 421255
Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi
”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri1811242Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta
ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu771157Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa
Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu261124Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i631066Miten menee omasta mielestä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri28987Jos en enää
sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan38920Ei mene kauaa että kaikki vedätykset
Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup56901