tuolla aiemmin oli tuosta juttua...ja kun luin kansa taisteli lehdesta..tietokoneelta..tuo tarinan joka vakuutetaan todeksi nimien kera,,niin varmasti panee ajattelemaan..jos vain jaksat lukea..
http://kansataisteli.sshs.fi/julkaisemattomat-kirjoitukset/kirjoitukset/hy/Kirjoitus_1767.pdf
on melkein hiuksia nostattava juttu..
uskotko tuonpuoleiseen osa2
19
476
Vastaukset
- hehehehee
Miksi pelottavaa? Miksi "melkein hiuksia nostattava juttu"?
Olen kokenut hyvänä ja lämpimänä tutun ja läheisen ihmisen kohtaamisen.- Pelkokangistaa
Omiin rajoihinsa ja raameihinsa jämähtäneet tyypit pelkäävät kaikkea mahdollista: pimeää, ufoja, uskontoja, uskovaisia, uusia paikkoja ja tilanteita, muutoksia, kuolemaa, elämää ...
Kyllä minä jutun luin.
En senkään jälkeen usko tuonpuoleiseen.
En omia kokemuksia sotakokemuksiin vertaa.
Joskus tullut tehtyä ylipitkiä työputkia, niin siinä kun istahtaa, ja sattuu menemään silmät kiinni, se mielikuvitusmaailma ja todellinen elämä voi mennä todentuntuisesti sekaisin.Noita sotilaiden kokemuksia on koottu kirjaksi.
Kerran bongasin sen kirjastosta, en muista sen nimeä.- pirremiinapas
Lapsena luin jokaisen Kansa taisteli lehden, ne olivat minusta mahdottoman jännittävää luettavaa.
Isä ei ikänsä puolesta joutunut sotaan, mutta setä sitä vastoin oli mukana alusta alkaen.
Isä oli nähnyt unen, että että veli jää henkiin mutta eno kaatuu, en muista että kaatuiko heitä useampiakin, mutta kuitenkin unessa oli ollut punainen härkä joka talloi enon, mutta setää ei ja isä tiesi ettei veli kuole.
Olen kertonut täällä joskus kuinka pikkuinen lapsenlapsemme sairastui äkillisesti, ja minulle oli hirveän kova huoli ja hätä hänen selviämisestään, ja mitäs muuta se ihminen äärimmäisessä hädässään tekee kuin kääntyy Jumalan puoleen, ainakin useimmat niin tekevät vaikkeivat välttämättä tunnusta sitä.
Siinä Luojaltani anoessa, minulle tuli yhtäkkiä sanomattoman hyvä olo, kuin kaikki maailman paha olisi hävinnyt, ja silloin tiesin että pieni poika selviää, ja selvisikin.- pirremiinapas
p.s. lisään vielä, että kuoleita omaisiani en ole koskaan nähnyt, mutta siskoni kertoi, että hänen edesmennyt miehensä kävi häntä katsomassa, muttei ollut virkkanut mitään.
Poikamme kävi luonani unessa. Oli niin elävä uni että monesti illalla sanon ääneen, tulisit taas käymään.
Juteltiin pöydän ääressä kuten teimme hänen eläessäänkin, tiesin että hän oli kuollut mutta se tuntui silti ihan luontevalta. Sitten poika sanoi että pitää lähteä, saatoin eteiseen kuten aina ennekin tein, kosketin olkapäätä, hän kääntyi, oli ihan lähellä. Kysyin, koska taas tulet käymään, hän sanoi, kyllä tulen, en osaa sanoa koska. Uni oli äärettömän lohdullinen. En unohda sitä ikinä.Tottahan kuolleista ihmisistä voi unta nähdä siinä kuin elävistäkin, mutta ei se sitä tarkoita, että he oikeasti kävisivät. Unet on unia ja nousevat omasta alitajunnastasi.
Kuolleet eivät kurki muuten kuin omassa päässä.Tellukka kirjoitti:
Tottahan kuolleista ihmisistä voi unta nähdä siinä kuin elävistäkin, mutta ei se sitä tarkoita, että he oikeasti kävisivät. Unet on unia ja nousevat omasta alitajunnastasi.
Kuolleet eivät kurki muuten kuin omassa päässä.Näinhän se on, en usko yliluonnolliseen.
Mitä enemmän ikävöi sen enemmän on myös muistoja alitajunnassa.
Mies sairasti lähes 20-vuotta, lopussa hän itse ja läheiset toivoivat että kuolema armahtaisi, en ole nähnyt hänestä kertaakaan unta, surutyö tuli tehtyä sairauden aikana. Tämä että toivon näkeväni pojan unessa on enemmän toivomus itselleni.
- lannenlukija
pirre tiedatko etta nuo lehdet on koneella ilmaiseksi luettavissa,,,jos on aikaa ja kiinnostusta
Kaupassa minua vastaan käveli kaunis, nuori nainen.
Silmäni puoli-raukeina, hieman viettelevinä katsoin häntä.
Nainen katsoi minua länpimän veljellisesti.
Terästin katseeni.
Luojani, tuon tytön täytyy olla kuollut siskoni!
Moikkasiko hän minua vain?
Vai syntyikö hän uudelleen?
Voiko todellakin kolme kuukautta vanhana kuollut tyttö-lapsi muistaa veljensä.
Veljensä joka ei ollut vielä edes syntynyt?
Tunsin länpimän häivähdyksen sisälläni.
Minä en kuole turhaan.
Sukumme komeus ja kauneus jatkuu ikuisuuteen...
H.Kyllä varmaan siskosi tulee esiintymään sinulle vielä monen muotoisena, kun vanha paappara luot (mielestäsi) vietteleviä katseita nuorille kauniille naisille.
Tulet saamaan takaisin lämpimän hellyttäviä katseita, ellei sitten joku heistä vedä sinua oikeuteen, kun sehän on niinkuin nykyajan trendi sellainen.Tellukka kirjoitti:
Kyllä varmaan siskosi tulee esiintymään sinulle vielä monen muotoisena, kun vanha paappara luot (mielestäsi) vietteleviä katseita nuorille kauniille naisille.
Tulet saamaan takaisin lämpimän hellyttäviä katseita, ellei sitten joku heistä vedä sinua oikeuteen, kun sehän on niinkuin nykyajan trendi sellainen.Minuakin hellyttävät suloiset vanhat paapparat, "viettelevä" katse on usein sameiden, kaihisten silmien luoma. Tekisi mieleni kysyä onko leikkausta suunniteltu.
Hellyttävää vaikutusta tehostaa mikäli papparaisella on tukena keppi tai hän liikkuu rollaattorin avulla.
Vanhat miehet ovat herttaisia luullessaan itseään hurmureiksi.
- Kerubibileet
``Tuonpuoleisesta`` tulee vain homoilu mieleen.
- vaatimattomuuskaunistaaa
hunkz...ei olekkaan turhan vaatimaton..kukas se kollin hännän nostaa,,jollei vanaha kolli ite?
- eikatoakoskaan
Jos johonkin, niin tuohon asiaan uskon.
- Lewy
On olemassa geriatrinen sairaus nimeltään Lewyn kappale tauti.
Siihen kuuluu usein harhoja, mm. vainajien näkemistä, istumassa vaikka kotisohvalla ihan todentuntuisena.- Tutkitarkemmin
Joo-o, mutku niitä "harhoja" näkevät muutkin kuin ko. sairautta sairastavat.
- Per-kel
Uskon Robert Lindiä, Kramforsista :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 511132
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1481126Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601065Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo81924Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu45854Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä55808Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä54760Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54755KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin71711- 32682