Mitä tämä on?

Onkonäänytnää

Eli oon siis nyt ala-aste ikäinen tyttö. Olin tänään vessassa. Näin että alushousuissa oli ruskeaa vuotoa, Vaihdoin pikkarit ja laitoin siteen, ja vuoto jatkuu! Oisko nää nyt sitte kuukautiset? Tiiän ettei nää kyl perus valkovuotoa ole 😣 Ja voin sanoa että karvat on kasvanut, rinnat myös. Ei siis ole ollut alavatsakipuja. Ei oo kiire vadtata mut ois kiva tietää.

10

266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DramaDrama

      Moi, ite oon 13wee ja mulla alko ensin rinnat ja karvoja tulee siin itelläni, 7-10weenä. Sit mul alko kuukautiset joskus 10-vuotiaana, ja se vuoto on tollasta ku sä sanoit. Et tosi kiva myös et sulla ei oo alavatsa kipuja, mutta joillakin voi tulla hiljalleen ja niihin pystytään myös jos sattuu ihan todella kovi niin erilaisii ja vahvusii särkkiksii. Mulla itellä alko olee siinä 2-3 kuukauden päästä olee sillee et, sattu ihan tosi kovin ja kivut ovat nyt voimistuneet niin et pariin tai ekaan päivään en edes pysty menee kouluu. Mut älä pelkää silllä näin ei ole jokaisella, mutta kannataa silti varautuu koska joillakin voi olla näin.

      PS. Tosi kiva et tulit tänne kertoo tosta niin joku fiksukin ihminen pystyy neuvoo. Mut täs olis nyt ens alkuu.
      Moi!

      • Onkonäänytnää

        Eli siis onko nää nyt ne? Koska vähä epäselvästi kerroit. Mut kiitos vastauksesta 😅 aattelin että joko ei tuu ollenkaan vastauksia, tai sitte joku trolli tulee selittään joskain lie syövästä 😃 Mut kiva että tulit kirjoittaan!


      • DramaDrama

        Itel on käyny siis myös mielessä, tiiän et kerroin epäselvästi mut en osannu kunnolla selittää eli siis kyl noi on ne mutta voit halutessasi kysyy terkkarilta tai joltai.🤣

        PS. Äsken kun tulin tarkistaa nii en huomannu et sää olit laittanu mulle kommentin, sori siitä! 😆


      • Onkonäänytnää
        DramaDrama kirjoitti:

        Itel on käyny siis myös mielessä, tiiän et kerroin epäselvästi mut en osannu kunnolla selittää eli siis kyl noi on ne mutta voit halutessasi kysyy terkkarilta tai joltai.🤣

        PS. Äsken kun tulin tarkistaa nii en huomannu et sää olit laittanu mulle kommentin, sori siitä! 😆

        Kyllä nää varmaan on ne, kun eilen oli aivan HELVETILLISET KIVUT 😣


      • DramaDrama

        No aha tosi kiva sit sulle. Sit meijän tunteet alkaa näist olee samal aaltopituudella.


      • Onkonäänytnää

        Oliko sulla kovat kivut sillon? Mun yhellä kaverilla oli.


      • DramaDrama

        Oli ja nyt on vielä ainaki, 1000000 kertaa kipuu tullu lisää!😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣


      • Onkonäänytnää
        DramaDrama kirjoitti:

        Oli ja nyt on vielä ainaki, 1000000 kertaa kipuu tullu lisää!😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣

        😣 no voi paska! Jääköhän mullekki näin hirveet kivut 😖 Ps. Olit aika nuori kun sulla alkoi! Olitko ekä teidän luokalla?


      • DramaDrama

        😭 En tiiä. PS. Niin olin, mut mist mää luin....🤔....... No en mutista mutta kuiteski, nii suurin piirtein ne alkaa 2-4 pääst ku rinnat alkaa kasvaa samaten alapää karvat ja kainalo karvat. Ällööö😣! Nii mul alka rinnat silti kehttyy jo 1 luokalla, ja karvat kasvaa 1 luokalla. Nyt oon 13wee ja, oon kutosella syksyl yläkoulus.😑Mut joo siis...... nii jos oli kysyttävää viel nii tuun joskus siin, 14.00-16.00 välisenä aikana koska meen klhta saunaan, tuunaan hiuksii sen jäkee vähä, ja vaihdan vaatteeet sekä siivoon oman huoneen.


      • DramaDrama

        Sen verra selvennän äkkii et siis, 2-4 vuoden pääst!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1260
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe