Eli oon siis nyt ala-aste ikäinen tyttö. Olin tänään vessassa. Näin että alushousuissa oli ruskeaa vuotoa, Vaihdoin pikkarit ja laitoin siteen, ja vuoto jatkuu! Oisko nää nyt sitte kuukautiset? Tiiän ettei nää kyl perus valkovuotoa ole 😣 Ja voin sanoa että karvat on kasvanut, rinnat myös. Ei siis ole ollut alavatsakipuja. Ei oo kiire vadtata mut ois kiva tietää.
Mitä tämä on?
10
277
Vastaukset
- DramaDrama
Moi, ite oon 13wee ja mulla alko ensin rinnat ja karvoja tulee siin itelläni, 7-10weenä. Sit mul alko kuukautiset joskus 10-vuotiaana, ja se vuoto on tollasta ku sä sanoit. Et tosi kiva myös et sulla ei oo alavatsa kipuja, mutta joillakin voi tulla hiljalleen ja niihin pystytään myös jos sattuu ihan todella kovi niin erilaisii ja vahvusii särkkiksii. Mulla itellä alko olee siinä 2-3 kuukauden päästä olee sillee et, sattu ihan tosi kovin ja kivut ovat nyt voimistuneet niin et pariin tai ekaan päivään en edes pysty menee kouluu. Mut älä pelkää silllä näin ei ole jokaisella, mutta kannataa silti varautuu koska joillakin voi olla näin.
PS. Tosi kiva et tulit tänne kertoo tosta niin joku fiksukin ihminen pystyy neuvoo. Mut täs olis nyt ens alkuu.
Moi!- Onkonäänytnää
Eli siis onko nää nyt ne? Koska vähä epäselvästi kerroit. Mut kiitos vastauksesta 😅 aattelin että joko ei tuu ollenkaan vastauksia, tai sitte joku trolli tulee selittään joskain lie syövästä 😃 Mut kiva että tulit kirjoittaan!
- DramaDrama
Itel on käyny siis myös mielessä, tiiän et kerroin epäselvästi mut en osannu kunnolla selittää eli siis kyl noi on ne mutta voit halutessasi kysyy terkkarilta tai joltai.🤣
PS. Äsken kun tulin tarkistaa nii en huomannu et sää olit laittanu mulle kommentin, sori siitä! 😆 - Onkonäänytnää
DramaDrama kirjoitti:
Itel on käyny siis myös mielessä, tiiän et kerroin epäselvästi mut en osannu kunnolla selittää eli siis kyl noi on ne mutta voit halutessasi kysyy terkkarilta tai joltai.🤣
PS. Äsken kun tulin tarkistaa nii en huomannu et sää olit laittanu mulle kommentin, sori siitä! 😆Kyllä nää varmaan on ne, kun eilen oli aivan HELVETILLISET KIVUT 😣
- DramaDrama
No aha tosi kiva sit sulle. Sit meijän tunteet alkaa näist olee samal aaltopituudella.
- Onkonäänytnää
Oliko sulla kovat kivut sillon? Mun yhellä kaverilla oli.
- DramaDrama
Oli ja nyt on vielä ainaki, 1000000 kertaa kipuu tullu lisää!😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣
- Onkonäänytnää
DramaDrama kirjoitti:
Oli ja nyt on vielä ainaki, 1000000 kertaa kipuu tullu lisää!😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣
😣 no voi paska! Jääköhän mullekki näin hirveet kivut 😖 Ps. Olit aika nuori kun sulla alkoi! Olitko ekä teidän luokalla?
- DramaDrama
😭 En tiiä. PS. Niin olin, mut mist mää luin....🤔....... No en mutista mutta kuiteski, nii suurin piirtein ne alkaa 2-4 pääst ku rinnat alkaa kasvaa samaten alapää karvat ja kainalo karvat. Ällööö😣! Nii mul alka rinnat silti kehttyy jo 1 luokalla, ja karvat kasvaa 1 luokalla. Nyt oon 13wee ja, oon kutosella syksyl yläkoulus.😑Mut joo siis...... nii jos oli kysyttävää viel nii tuun joskus siin, 14.00-16.00 välisenä aikana koska meen klhta saunaan, tuunaan hiuksii sen jäkee vähä, ja vaihdan vaatteeet sekä siivoon oman huoneen.
- DramaDrama
Sen verra selvennän äkkii et siis, 2-4 vuoden pääst!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631513929Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503305Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4742764Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2721783Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321443- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1611300- 771278