Subbarin osto ongelmia...

Mulla oli autossa 12 tuumanen subbari mutta se on nyt soitettu loppuun. Ja pitäisi uusi subbari ostaa, mulla on 1000 wattinen vahvistin ja nyt löysin hyvästä alennuksesta 12 subbarin jossa rms on 700 wattia ja max 2500 wattia, niin soittaakohan se sillä minun vahvistimella sitä hyvin?🤔
Ilmianna
Jaa

2 Vastausta

Kajarin voi tehdä ihan itekkin, tarvitaan iso magneetti, kestävää kalvoa ja piuhaa. Ja lisäksi se kela joka sitä kalvoa nykii.
Ilmianna
Jaa
Tuskin kiinnostaa miltä se saundaa? Osta se halvin paukutin ja aja sekin loppuun. Pääasia että watteja piisaa jokasuuntaan. Kilowatin pääte luulisi riittävän. Viisitoistatuumainen olisi paremman näköinen. Kolme tuumaa lisää pauketta ja watteja. Kasituumaisella pääsee samaan kun löysää rekisterikilven ruuvit. Tulee lisää pärinää takaluukun lisäksi.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Subbarin osto ongelmia...

Mulla oli autossa 12 tuumanen subbari mutta se on nyt soitettu loppuun. Ja pitäisi uusi subbari ostaa, mulla on 1000 wattinen vahvistin ja nyt löysin hyvästä alennuksesta 12 subbarin jossa rms on 700 wattia ja max 2500 wattia, niin soittaakohan se sillä minun vahvistimella sitä hyvin?🤔

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta