Hotelli kieltäytyy majoittamasta vuosi sitten tehdyn ja maksetun varauksen. Mikä on kuluttajan suoja tällaisessa tapauksessa. Booking.com ehdottaa peruutetun tilalle 10 kilometrin päähän Helsingin keskustasta toista majoitusta. Sijainti on huomattavasti heikompi.
Vastaukset 1
- selitys
Käsittääkseni hotelli voi peruuttaa varauksen ilman syytä ja milloin tahansa. Peruutusehdoissa ei ole edes mainintaa siitä, milloin hotellilla olisi oikeus peruutukseen.
Matkailualalla on itsesäätelyä ja esim. Yhteispohjoismaiset hotellisäännöt sanoo: "Ellei hotelli poikkeuksellisesti pysty tarjoamaan varattua huonetta, sen on ilman asiakkaalle aiheutuvia lisäkustannuksia hankittava yhtä hyvä tai parempi huone omasta tai muusta hotellista."
Tässä ehdossa ei mainita tarjottavan korvaavan hotellin sijainnista mitään, joten siihen asiakas ei voine vedota, että korvaava hotelli on syrjässä kohteessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210994Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49834- 73731
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "192708- 65632
- 64556
- 45540
- 37513
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2503- 77493