Eli siis minulla on vanha littlestPetShop aavaamaton paketti... Paketissa on iso aikuisten petsi ja sen vauva ja muutama tarvike. Mietin myydä sen joten pyydän apua hinnan suhteen. Mitä minun kannattaisi pyytää siitä?
Hinnan arviointi apua?
1
488
Vastaukset
- entinenpetsikeräilijä
Riippuu hiukan millainen se on esim, Mitä vanhempi petsi on sitä arvokkaampi myöskin yleensä ja kaikkein arvoikkaimpia ovat (seisovat) kissat (eli ne jotka ovat 4 jalalla) ja saman tapaiset koiratkin yleensä. En muista kauheasti miten ne vauvapetsit olivat arvoltaan, mutta luulen että joltain keräilijältä, avaamattomasta paketista, vanhoista, riippuen mikä eläin se on, voisi saada jotakin 15e-35e . Jos ei ole kissa tai koira niin sitten 10e-25e ehkä. Riippuu melko paljon henkilöstä kuka on valmis ostamaan. Toivottavasti tästä tekstistä saa jotain tolkkua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 501607
- 621562
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101128- 60931
- 49914
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41765Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86620Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118617Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32597- 38556