Tänään jo kolme siemensyöksyä

takana sinua ajatellessa. Edelleen tekee tukalaa ja samalla mahtavaa kun ajattelen kuinka paljon haluaisin sinua ja kuinka haluaisin sinut naisekseni.
10545
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 10

Vanhimmat

Naisen alkukirjain? :)

Äänestä
  • Se on S

Äänestä

Runkkasitko taas töissä? ;P

Äänestä
  • voi hoitaa panetuksen pois. Joskus iteki naisena olen nuorempana työpaikan vessassa hoitanu itteni. Olin myös silloin fasulla töissä. Siellä luki yhdessä vessassa, että aamulla varhain, kun pano oli parhain😛😉

Äänestä

Aika hyvä "pistooli" olisi jos tonneittain painaa 1 projektiili jolla ammut ilman mitään varoituslaukaustakin :D

Äänestä

Mistä sinä niitä siemeniä niin paljon olet saanut? Talvivarastosta vai..? 🤔

Äänestä
  • siemeniä tule vain enempi, mitä enempi runkkaa. Mua kiihottaa ajatus, että se mies runkkais mun nenän edessä. Ehkä olen vähän pervo.

Äänestä

• eiköniitä kirjoitti:

siemeniä tule vain enempi, mitä enempi runkkaa. Mua kiihottaa ajatus, että se mies runkkais mun nenän edessä. Ehkä olen vähän pervo.

Totta, niitä tulee aina lisää. Tuotanto lisääntyy kun sitä kuluttaa.

En tiedä kehtaisinko runkata nenäsi edessä, vois se olla kivaakin.
    Toisaalta on kivaa katella kun nainen tyydyttää itseään.

Äänestä

• kajsa-68 kirjoitti:

Totta, niitä tulee aina lisää. Tuotanto lisääntyy kun sitä kuluttaa.

En tiedä kehtaisinko runkata nenäsi edessä, vois se olla kivaakin.
    Toisaalta on kivaa katella kun nainen tyydyttää itseään.

Niin joo, olen mies :(

Eli olenko minä pervo?

Äänestä

Ei helvetti, kirjoitusaikasi on puoli kuusi, ja VASTA kolma.
Nyt kannattais olla huolissaan.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

hyvää-sulle kirjoitti:

takana sinua ajatellessa. Edelleen tekee tukalaa ja samalla mahtavaa kun ajattelen kuinka paljon haluaisin sinua ja kuinka haluaisin sinut naisekseni.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu