Olin siis tossa pari päivää sitten koulussa, ja kesken tunnin mulla alko stondaa. Hetken ku olin yrittäny keskittyy tuntii ja ignooraa stondin, ni lähin vessaan runkkaamaan. Olin runkannu jtn 3 min, kunnes laukesin ihan joka helvetin paikkaan (seinille, lattialle, paidalle). Menin hirveeseen paniikkiin ja rupesin läästii vessapaperin kaa mällei lattialt ja seinist. Sit tajusin et mun mustassa paidassa oli kans spegee, yritin saada sitä pois, mut vittu sihi paitaa jäi silti sellane läikkä. Jouduin sit menee tunnil sillee et mun paidas oli vaaleenharmaa läikkä. Mun pari kaverii huomautti siit, ja yks meijä luokkalaine huus läpäl "Aleksi oli vessas runkkaamas". No opettaja kuuli sen, ja pyys mut tunnin jälkee puhutteluun. Sinne puhutteluun tuli yks toinenki opettaja, sellane kakskymppine muija mikä oli iha helvetin hot, ni tietenki aloin sit taas stondaa ku rupesin miettii milt se muija näyttäis ilma paitaa... sain sit loppujenlopuks viestin kotiin ja siivoo sen koko hiton vessan...
Runkulla koulun vessassa
15
4732
Vastaukset
- jugurttiukko
Höpönlöpöt kyllä siellä vessassa runkata saa ihan vapaasti joten keksi parempi juttu ens kerralla. Ei runkkaamisesta voi rangaista jos ei muiden nähden ala vemputtaa. Niin ja kyllä tollasia tahroja voi tulla vaikka kun syö jugurttia.
- Joojj
Vessaan syömään jugurttia!
- väärin
Itse asiassa koulun vessassa ei saa runkata.
- Anonyymi
väärin kirjoitti:
Itse asiassa koulun vessassa ei saa runkata.
Kyllä saa, ei mikään laki sitä kiellä
- Moopeliboy
Joooooo jugurttia vessaan hehe. Mä kuulin ku yks mun luokan tyttö oli masturboimas iha kunnon äänet tuli vessast xd. Sit joku 1lk meni valittamaan vessan metelistä ja se joutu puhutteluun ja me vaa naurettii. Itelt ei tuu viel spermaa vaan semmosta läpinäkyvää töhnää se kuuluu tähän murrosiän alkuun.
- relatableman
relatable
Ihminen kyllä itsekin tietää että milloin laukeaa (pääosin) eli silloinhan sillä kalulla osoitetaan ihan muualle.
- Mojova_mojautus
Ei jumalauta mitä kavereita. Vedä pataan niitä.
- seksfan
Olipas kehno (aikuisen miehen) kirjoittama seksifantasia.
- kgjosij
työnnä peukalo hanuriin seuraavan kerran niin ei lennä niin pahasti
- Adanilsen
Oisit imeny mällit paidasta. Ite oon nainen mutta mulla on kyrpä
- AH-64E
Minä olen androidi mutta identifioidun taisteluhelikopteriksi.
- jojojojojoj
kun lasti alkaa irrota raota vessan ovea ja ruiskauta käytävälle, jos hyväänökoinen tyttö liukastuu siihen niin voit kertoa että olisi tullut vahva poika kun jo nyt äitinsä meinasi kaataa
- Anonyymi
Miten niin meinas? Mimmi oli jo kedos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin meinas? Mimmi oli jo kedos
Ootko ite tänää vetänyt?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812446- 1832014
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1761878Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1221691Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311605- 1231508
Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1781209Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1711185Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771143Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,641120