Onkohan kellään tietoa moisesta . Minulta katosi puhelimesta (Oukitel 10000 pro) näppäimistö. Vaatii puhumaan viestit, en ole löytänyt vikaa. Ei anna asentaa uutta gboard näppistä. Mikähän sitä riivaa ?
Android 7 problema!
4
188
Vastaukset
- entiia32
Tehdas asetuksiin vaan palautat. Napit: Virta, äänialas, home tai jokin muu yhdistelmä kagtso netistä sitten menet ja palautat tehdasasetukset.
Kannattaa laittaa vaikka koneelle kuvat tai pilveen. Eihän se tehdasasetuksiin palautus ole mahdollista kun ei voi antaa pinkoodia kun näppis ei pelaa.
Jos ne laitteen fyysiset näppäimetkin on rikki, niin sitten menee vaikeaksi. Mutta muussa tapauksessa kuten "entiia32" kertoi. Itse tosin saattaisin ensin tyhjentää pelkästään välimuistin. Omassa puhelimessani löytyy samasta huoltovalikosta kuin tehdasasetusten palautuskin. Voi olla että puhelin pitää kytkeä laturiin ennen kuin pääsee ko.valikkoon.
- kfdjsahfffj
Oletko kokeillut uudelleen käynnistystä.
Minullekin sattuu kerran vuodessa, että jumiutuu, tai jotain ei toimi. Pelkkä uudellen käynnitys on auttanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774422Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112333- 1681517
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431456- 1211311
- 1151237
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721149Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81126- 611048
- 35956