Oletko käynyt tänä vuonna Madridissa?

Turistimatkustaa

Hei,

Suunnittelen matkaa Madridiin. Millaista oli, oliko mielestäsi turvallista, hintataso, kuinka helppo oli liikkua jne? Minne suosittelisit ekaa kertaa matkustavan menevän? Oliko muita suomalaisia reissussa? Kiitos!

4

306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ghrth

Palasin pari päivää sitten. Turvallisempaa kuin Suomessa (ei aggressiivisia juoppoja). Peruskohteista löytyy tietoa helposti. Kuninkaanlinna hieno. Pitkä jono, mutta liikkuu nopeasti. Sivistä itseäsi isoissa museoissa, Prado, Reina Sofia ja Thyssen. Yleinen kävely ja tunnelmointi ja kahviloissa istuminen on kivaa. El Retiron puisto. Olin yksin reissussa.

• ghrth

Niin, kysyit myös liikkumisesta: jatkan vielä, että todella helppo liikkua. Metro siisti ja nopea, ruuhka-aikojen ulkopuolella myös hyvin tilaa. Tosin keskusta-alue pieni, joten pari pysäkinväliä on niin lyhyt matka että melkein nopeampi kävellä kuin lähteä maan alle pitkiin käytäviin.

• TotalBueno

Kyllä! Tässä kuussa menemme taas Madridiin, mieheni ja minä.
      Viikon kaupunkilomia tulee tehtyä melko usein ja tykkäämme Madridista. Se on kivantuntuinen ja suurkaupungiksi helppo.

Otamme aina hotellin niin keskustasta kuin suinkin. Madridissa on kolme keskustaa lähekkäin, paljon kävelykatuja ja kauppoja. Shoppailijan unelma!
      Hyviä ruokapaikkoja ja aito espanjalaistunnelma.
      El Retiron puisto puiden ja kukkien ystäville on ihana!

Jalkapallomatsit kannattaa tsekata etukäteen. Tykkääkö hulinasta vai vähän rauhallisemmasta menosta.
      Varokaa taskuvarkaita! - niitä on, mutta muuten turvallista.

Mukavaa matkaa Madridiin!

• TotalBueno

Madridissa on kolme pääaukiota, ei siis kolmea keskustaa kuten tuossa edellä kirjoitin.
        Nyt hotellimme sijaitsee Plaza Mayorilla. Viime kerralla Sol-aukiolla. Lisäksi on Espana aukio. Kaikki lähellä toisiaan, joten helppoa liikkua jalan. Tällä kerralla aikomus käydä kuninkaanlinnassa myös sisällä.
        Jos tykkäätte tehdä ostoksia, varatkaa tilaa matkalaukkuihin. Madrid on siinä mielessä yksi Euroopan parhaista!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      44
      2369
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      274
      2289
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      118
      1624
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1330
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1267
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      27
      1167
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      141
      1150
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1039
    9. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      66
      1007
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70
      970
    Aihe