Moikka! Onko jengi työskennellyt vuokrafirmassa nimeltä henkilöstöliiga? Oon ite tehnyt hyvän tovin hommia heille enkä voi kyllä suositella. Moni työkaveri sanonut myös samaa. Todella epävakaata touhua.. otetaan uusia työntekijöitä heitetään vanhat pihalle koska saadaan rahaa siitä kun on listoilla enemmän nimiä. Kaipaisin kokemuksia myös muilta? Onko ollut sama meinki vai suosittelisitko muille?
Henkilöstöliiga
Vieras
1
682
Vastaukset
- Tyytyväinentekijä
Miten kuvittelet, et saavat rahaa listalla olevista? Ei kuulosta uskottavalta.
Olen itse ollut heillä useamman pätkän töissä eri kohteissa.
Minun kohdallani kaikki sujui aina hyvin.Henkilö jonka kautta töihin pääsin oli ystävällinen ja kohtelias vanhempi mies.Tein aina koko sovitun työjakson, ja palkka maksettiin aina sovitusti.Ei valittamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017583
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075698- 835087
- 1394476
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113180- 542879
- 522789
- 612407
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102394Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561996