Miten tuo Avast toimii? Se ilmoittaa aina harva se päivä, että koneessani on sitä tai tätä ongelmaa. Jos valitsen Korjaa, päivittääkö se samalla maksulliseen versioon vai korjaako ihan normaalisti? Toisessa koneessani oli aiemmin myös Avastin ilmaisversio, joka alkoi tarjota maksullista versiota eikä antanut valita muuta vaihtoehtoa. Vaihdoin sen toiseen ohjelmaan.
Avast-kysymys
3
299
Vastaukset
- daba42
Avast tekee korjaukset ja järjestelmän hiomisen huippukuntoon vain maksullisessa versiossa. Kun klikkaat Korjaa, niin Avast tarjoaa päivittämistä maksulliseen.
"joka alkoi tarjota maksullista versiota eikä antanut valita muuta vaihtoehtoa."
Tarjous olisi pitänyt ymmärtää sulkea kulman ruksista X. Ja unohtaa. - aivastus_
Toki AVAST tyrkyttää maksullista, kun pitäisi pisnestäkin tehdä.
Maksulliseen ei pakoteta. itse olen käyttänyt ilmaista ehkä yli 10 vuotta......... en muista tarkasti. - ihanpaska
Poistakaa hidastaa konetta. Katso vaikka itse tehtävienhallinnasta. Prossun käyttö koneen
ollessa toimeton.
Avast on haittaohjelma. Huijaa käyttäjää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1472589
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541659Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1331633Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1491358- 661338
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131180Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2821165- 156976
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek22924Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58889