Eroottinen pääoma tanssissa

Pääoma

Ylellä uutisoitu eroottinen pääoma mitataan lavoilla nopeasti. Ulkonäkö: viehättääkö? Eloisuus: reagoiko kumppani, onko läsnä ja kontaktissa? Liikunnallisuus: tanssitaito painottuu tässä kohdassa. Sosiaaliset taidot: kuinka sujuva ja huomioon ottava partneri on? Ainoastaan seksitaidot jäävät lavalla selvittämättä, vai onko merkkejä, joista seksitaidot voisi päätellä tanssin perusteella?

25

820

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OikeestiMiehistä

      Yksi heistä keimailee
      lantiosi kutsuu tanssiin
      mut nurkka pöytään meen

      Drinkin sulle tarjosin
      polvelleni istahdit
      sanoit näytä mulle muuvisi
      niin ilta päättyy luokseni .....

      Mutta tämä mies ei tanssi
      saa jäädä väliin valssi
      yksin pöytään istumaan mä jään
      kun sinä poljet lattiaa

      Ja tämä mies ei tanssi
      se ois täydellinen farssi
      pöydän alla jalkani rytmittää
      kun sinä poljet lattiaa

      Tämä mies ei tanssi

      En käynyt tanssikursseilla
      kuntosaleilla jooga-tunneilla
      olen ujo mies .....
      Nämä tyypit ovat .....
      Lakanavalssi sujuu ..... ;)

    • Pääoma

      Tarkoitan tässä aivan asiallista käytöstä, ennen seksuaalisten aloitteiden tekoa. Voiko tanssin perusteella tietää, minkälainen toinen on rakkauden töissä?

    • konstillakinne

      Pääoma Kyllä kun tanssikilometrejä takana riittävästi ja kaatoja kokemus ja vaisto kertoo sen hyvinkin tarkasti

    • Baaritiskiltämukaan

      "Ainoastaan seksitaidot jäävät lavalla selvittämättä, vai onko merkkejä, joista seksitaidot voisi päätellä tanssin perusteella?"
      Mies joka ei tanssi lähtee yleensä jatkoille :-)
      Kemiat jos kohtaa niin tanssitaitoa ei tarvita :-)
      Tanssipaikoille siis miehet teille on käyttöä !

    • ElliNoora

      Rakastelutaitoja ei todellakaan näe päälleppäin.
      Olen tavannut tansseissa elämäni parhaan rakastajan.
      Tanssitaito oli hänellä vain huonoa keskitasoa. Juttelutaidot parasta huippua ja sexi oli täysi yllätys. Hän opetti minut rakastelemaan. Yhdeltää mieheltä opin sellaisia ulottuvuuksia joita en tiennyt olemassa olevankaan. Rakastelu hänen kanssaan oli parasta taidetta mitä olen koskaan kokenut.
      Naisille tiedoksi. Hän ei enään liiku lavoilla.

      • uhjluh

        No hänestä tuli siis ukkosi. Joko rakastelu on alkanut vähetä ja yksipuolistua? Joko mies on alkanut käydä yksin tansseissa?


      • Näin_se_menee

        ;-DDD!


    • eipaskaaelämää

      Olen kuullut yhdestä hyvästä tanssimiehestä että olisi vielä parempi sängyssä kuin partsulla. Huippu siis. Sähköä on kun tanssimme. Ehdotuksiakin on tullut, mutta en aio kokeilla. En uskalla jos jään koukkkuun. Koukusta tulisi liian dominoiva muulle elämälleni. Voisin rakastua, tulla mustasukkai(seksi) .... elämmästäni tulis siis jossain mielessä pa s kaa.
      Mulla on kaikki hyvin vapaana kaikesta ;)).

    • Seuraaja12

      Sänkyyn meno uuden ihmisen kanssa on hyppy tuntemattomaan. Jotain vihiä saa rentoudesta, koskettamisen luontevuudesta ja siitä, kuinka helppoa on sopia yksityiskohtaisistakin asioista. Sitten on vielä se henkilökemia: itsekin on parempi rakastaja eri ihmisen kanssa.

    • Tuoksusi_sun

      Ihmisen ominaistuoksulla on iso merkitys parinvalinnassa. Tämänkin seikan takia pidämme eri ihmisistä.

    • Tänäyönäuuteenkoloon

      Käyn tanssimassa vain sen takia, että pääsen harrastamaan seksiä aina uuden naisen kanssa. On mukavaa aina korkata uusi nainen ja voisin sanoa, että kymmenestä tanssikerrasta ainakin seitsemällä kerralla saan naisen mukaan kunhan vaan maltan pelata korttini oikein :)

      Nyt parasta aikaa valmistautumassa illan tanhuihin....

      • IloitaanToisistamme

        Huono on pojalla flaksi.
        Minä saan joka tanssi-ilta uutta ja kovaa kalua. Joskus valinta osuu nappiin ja naidaan monena iltana ilman tanssejakin. Vaan ei ilman suojaa. Toisinaan taas saan surkeat panot. Eli kokemuksistani huolimatta joskus isken väärän miehen.
        Ehkä joskus olen sinutkin hurmannut?


      • nykyääntanssimaton

        Tosihuono flaksi

        Mä saan jokapäivä/ilta--eikä tarvii ees tansseissa hypätä


      • koettujanähty

        Meneehän tuo aikansa. Uusia ja jänniä kokemuksia eri kumppanin kanssa tanssien päätteksi.

        Vaan pisemmän päälle ei nyt niinkään hienoa.
        Muutaman vuoden jälkeen jokapaikassa tulee vastaan entisiä petikumppaneita - jotka voi olla hyvinkin katkeria siitä että ne on vaihdettu kylmästi toiseen-( mukamas parempaan)

        Usean vuoden jälkeen ei sitten vakavasti otettavia elämänkumppania näistä piireistä enää löydykään -jos sellaisen haluaisi.


      • Asennekuntoon

        Totta. Pelkkä eroottinen pääoma ei riitä elämänkumppanuuteen.


      • surullistamuttakarua
        koettujanähty kirjoitti:

        Meneehän tuo aikansa. Uusia ja jänniä kokemuksia eri kumppanin kanssa tanssien päätteksi.

        Vaan pisemmän päälle ei nyt niinkään hienoa.
        Muutaman vuoden jälkeen jokapaikassa tulee vastaan entisiä petikumppaneita - jotka voi olla hyvinkin katkeria siitä että ne on vaihdettu kylmästi toiseen-( mukamas parempaan)

        Usean vuoden jälkeen ei sitten vakavasti otettavia elämänkumppania näistä piireistä enää löydykään -jos sellaisen haluaisi.

        Sellaiseksi se menee kun samat ihmiset pyörii lavoilla -kumppanit vaan vaihtuu ja joskus on kierros tullut umpeen.

        - ja mitä jäikään jäljelle

        Vanhentunut ja yksinäinen ihminen


    • Elämännautiskelija

      Joidenkin kanssa kemiat kohtaa ja välillä on eroottinen lataus. Kyllä sen aistii tanssilattialla jos näin on. En ole testannut makuukammarin puolella. Oma kumppani on ollut tanssia harrastamaton. Vaan jos sinkkuna etsisin seuraa niin tansseissa näkis onko sähköä välillä ja miten liikkuminen, kosketus, jutut käyvät yksiin. Kaikkien noiden olis osuttava kohdilleen, jotta lähtisin testaan.

    • minäkinolenkuullutnejutu

      En tiedä, onko ensinkään tarkoitus, että minäkin kuulen niitä, mutta niistä kuulemistanne jutuista huolimatta minäkin olen käynyt siellä vain tanssimassa.

    • soHot

      Miten voin kasvattaa eroottista pääomaani?

      • isomuttaasuuripääoma

        Mulle ainakin tulee sähköpostiin tämäntästä mainoksia miten kasvatetaan eroottista pääomaa.

        Jopa seitsemällä sentillä!!

        Ja vielä helposti ja nopeasti!!

        Toisethan saa tämmösen ison pääoman jo perintönä syntyessä.


      • vanhapiikanen

        No eihän sillää koolla nyt niin väliä

        Riittää että on pitkä ja paksu


      • Seuraaja12

        Yle.fi-sivustolla on aiheesta asiallista tekstiä.


      • pääomankasvattaja

        Luotan enemmän Suomi24-asiantuntijoihin.


      • suurijaryhmynen
        Seuraaja12 kirjoitti:

        Yle.fi-sivustolla on aiheesta asiallista tekstiä.

        Netistä löytyy liikkuvaa kuvaa aiheesta -paljonkin

        Esim henrysaari- nimi henrythegreat -tarkottaa että on tosisuuri eroottinen pääoma

        vaan eihän se nyt ole se juttu vaan miten sitä käyttää.


    • omapällinkuu

      Oon kuullu että jotkut lainaa myös vierasta pääomaa kun /jos ei oma riitä.

      Saattaa tulla kalliiksi - muutenki kannattaa olla varovainen mihin pääömansa ja oman päänsä sijottaa millonki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1747
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1746
    7. 121
      1712
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe